سپاهان قهرمانی می خواهد، مس قدرتمند بود

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران، امیر غفور در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با مس رفسنجان گفت: بازی نسبتاً خوبی بود به خصوص ست آخر که بازی نزدیک و پایاپای بود و شاهد مصاف جذابی بودیم.

سپاهان قهرمانی می خواهد، مس قدرتمند بود

وی اضافه نمود: نکته مثبت ست آخر بازی بازگشت ما به رقابت با وجود عقب افتادن بود که پیروز شدیم در اواخر ست با مدیریت بازی اختلاف را از بین ببریم و برنده بازی شویم.

تشکر ویژه از فرهاد قائمی

بازیکن تیم والیبال سپاهان ادامه داد: برای ما مهم کسب نتیجه برد بود اینکه اگر از تیم حریف جلو هستیم اختلاف را نگه داریم و وقتی عقب هستیم این اختلاف را از بین ببریم.

وی توضیح داد: می خواهم از طرف خودم و تیم از فرهاد قائمی تشکر کنم که طول هفته را به علت بیماری پدرش با ما نبود اما این بازی به علت شرایط تیم اضافه شد و توانست با سرویس های خود عملکرد خوبی نیز داشته باشد.

غفور تاکید نمود: امیدوارم هر چه زودتر مشکل فرهاد قائمی حل گردد تا بتواند به قدرت برگردد، بعلاوه مباشری نیز به علت مصدومیت انگشت همراه تیم نبود و از او نیز تشکر می کنیم و آرزو دارم او نیز هرچه زودتر به تیم برگردد.

لیگ سال جاری چهار پنج مدعی دارد

وی در مورد عملکرد تیم مس رفسنجان در این بازی گفت: مس تیم قدرتمند و باکیفیتی بود و در مقاطعی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند و در کل خوب بودند.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان افزود: آنها بر خلاف سالیان پیش از چند ماه قبل تیم خود را آماده کردند و فکر می کنم از دو سه ماه پیش مهیای حضور در لیگ برتر بودند.

وی ابراز داشت: سال جاری همه تیم ها با صد در صد آمادگی دارد رقابت ها شدند و همه کار سختی برای رقابت دارند، خوشحالم امروز پیروز شدیم بازی مس را خراب کنیم زیرا آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند.

غفور در مورد هدف تیم والیبال سپاهان برای فصل پیش رو لیگ برتر گفت: قطعاً هدف ما در فصل پیش رو قهرمانی خواهد بود و فکر می کنم سال جاری چهار پنج تیم این هدف را دنبال می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1220

به "سپاهان قهرمانی می خواهد، مس قدرتمند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان قهرمانی می خواهد، مس قدرتمند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید