طراحی تازه منوی پیغام های واتساپ، عکس

به گزارش تور انگلیس، دیجیاتو نوشت: با این تغییر، هنگامی که روی یکی از پیغام ها ضربه بزنید، با منوی کشویی جدیدی روبرو خواهید شد که گزینه های مختلفی را شامل می گردد.

طراحی تازه منوی پیغام های واتساپ، عکس

واتس اپ در حال حاضر روی چندین ویژگی نو مانند کانال ها و قابلیت ویرایش پیغام ها کار می نماید. اکنون ویژگی در حال آزمایش نوی برای این سرویس پیغام رسان مشاهده شده که منوی مربوط به پیغام ها را متحول می نماید.

طبق گزارش های منتشر شده، منوی تازه طراحی شده پیغام ها هم اکنون در مرحله آزمایش بتا واقع شده است، اما وب سایت WABetaInfo که نوترین اخبار مربوط به واتس اپ را ارائه می نماید، چند اسکرین شات از آن به اشتراک گذاشته که ظاهر نو این منو را نشان می دهد. در حال حاضر، زمانی که کاربران روی یک پیغام ضربه می زنند و انگشت خود را نگه می دارند، چند ایموجی برای واکنش نشان داده می گردد و گزینه هایی مانند حذف پیغام و فوروارد در نوار بالای صفحه وجود دارند.

اما طبق تصویر ارائه شده از آخرین نسخه واتس اپ (v2.23.11.4)، هنگام انتخاب پیغام ها با یک منوی کشویی روبرو خواهید شد. ظاهرا این منوی نو شبیه به چیزی است که هم اکنون در نسخه iOS برنامه وجود دارد. در این نسخه، گزینه های حذف، فوروارد، ریپلای و Info در یک فهرست کشویی قرار گرفته اند و ایموجی های مربوط به واکنش همچنان در بالای هر پیغام ظاهر می شوند.

منوی نو پیغام های واتس اپ هنوز در مرحله توسعه واقع شده است و فقط آزمایش نمایندگان نسخه بتا برنامه به آن دسترسی دارند. با این حال، این تغییر نشان می دهد که برنامه پیغام رسان محبوب متا میخواهد در تمام سیستم عامل ها از یک زبان طراحی مشترک استفاده کند. با این ویژگی، بعلاوه واتس اپ زبان طراحی برنامه خود را احیا می نماید و بعضی از ویژگی های مدرن را به کاربران ارائه می نماید.

واتس اپ بعلاوه اخیراً در حال آزمایش ویژگی دیگری تحت عنوان Chat Lock بوده که سطح بیشتری از امنیت را به کاربران ارائه می نماید. با این قابلیت، کاربران می توانند بعضی مکالمات خود را به پوشه ای تحت عنوان Locked Chats منتقل نمایند که با رمز عبور یا اثر انگشت باز می گردد. بعلاوه نوتیفیکیشن های مربوط به چت های داخل این پوشه مخفی می گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1595

به "طراحی تازه منوی پیغام های واتساپ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تازه منوی پیغام های واتساپ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید