فیلم کوتاه منزلگاه داد و ستد اندیشه، ادبیات و هنر است

به گزارش تور انگلیس، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران پیغام داد.

فیلم کوتاه منزلگاه داد و ستد اندیشه، ادبیات و هنر است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نوشت:

إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ

به فرخندگی و خجستگی ایام پر برکت میلاد پیامبر ختمی مرتبت، با توسل به حضرت محمد (ص)، سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه را شروع می کنیم.

در پرتو فروزان انقلاب اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران گام در راستا های نوین گذاشته و برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران برگزیده شدن جشنواره بین المللی فیلم کوتاه به عنوان جشنواره واجد شرایط تایید آموزشگاه اسکار؛ نوید اثرگذاری جوانان فیلمساز و حرکت در راستا توسعه و استقبال ملل مختلف جهت حضور در جشنواره گواه این موضوع است.

اینک برای برداشتن گام های راسخ در آینده و فردای بهتر، باید گذشته را درست بشناسیم و در شروع فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی و گام دوم انقلاب جمع چشم گیر جوانان اندیشمند آفرینش گران فرهنگی، قطعاً ثروت عظیمی برای کشور است که هیچ اندوخته ای مادی با آن مقایسه نیست.

فیلم کوتاه منزلگاه فراخناک و فرحناک، همسو با آموزه های اخلاق و مهرورزی برای نمایش تولیدات و داد و ستد در عرصه اندیشه، ادبیات و هنر ایران اسلامی و کشف پدیده هاست. جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گنجینه گران سنگی است که چراغش را جوانان افروخته اند و میعادگاه خردورزی جوانان است.

با خردمند ساز داد و ستد …که قوی تر گردد خرد ز خرد / سنائی

سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 27 مهر تا 2 آبان 1400 (19 تا 24 اکتبر 2021) برگزار می گردد. این رویداد برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آموزشگاه اسکار شناخته و معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1210

به "فیلم کوتاه منزلگاه داد و ستد اندیشه، ادبیات و هنر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه منزلگاه داد و ستد اندیشه، ادبیات و هنر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید