ماجرای پیامک های توزیع برق به مشترکین چیست؟

به گزارش تور انگلیس، خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی صنعت برق ارسال پیامک های شرکت های توزیع برق را برای مشترکین پرمصرف، هشدار دهنده و برای مشترکین معمولی اطلاع رسانی، گفت.

ماجرای پیامک های توزیع برق به مشترکین چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداو سیما،مصطفی رجبی مشهدی، با بیان اینکه ارسال این پیامک ها در راستای ابلاغ تعرفه های تازه است اضافه کرد: با توجه به شرایط تازه، لازم بود که مشترکین برق از شرایط مصرف خود آگاه باشند.

وی گفت:در این پیامک ها شرایط مشترکانی که کمتر یا بیشتر از الگو، برق مصرف می نمایند تعیین شده است و از مشترکینی که زیر الگو هستند تشکر شده و به مشترکین پرمصرف هشدار داده می گردد.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: برای مشترکین پرمصرف در پیامک ها لینکی ارسال شده و تمهیداتی برای کاهش مصرف در نظر گرفته شده است که این مشترکین با مراجعه به این لینک می توانند از روش های کاهش مصرف استفاده نمایند، تا در جمع مشترکان کم مصرف قرار بگیرند.

رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه مشترکین پرمصرف تا جایی که مقدور است از روش های کاهش مصرف استفاده نمایند اضافه کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به سامانه برق من، از سابقه مصرف خود حتی در سال های گذشته آگاه شده و برنامه ریزی نمایند.

وی با اشاره به اینکه 75 درصد مردم زیر الگو، مصرف می نمایند گفت: در قبوضی که بصورت الکترونیکی صادر شده، شرایط مصرف نسبت به سایر مشترکان و هم شهریان و حتی مردم ساکن در یک منطقه تعیین شده است.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه حتما راه حل هایی برای کاهش مصرف وجود دارد که ما بتوانیم تامین برق پایداری در کشور داشته باشیم، ادامه داد: وزارت نیرو با اجرای این طرح در پی افزایش عایدی نیست بلکه تمرکز بر ترغیب مشترکان پرمصر ف به کاهش مصرف است.

وی گفت: بخشی از مشترکین هم ممکن است تمکن اقتصادی داشته باشند و از برق، بی رویه استفاده نمایند، ما به این ها هشدار می دهیم که سعی نمایند مصرف خود را کاهش دهند، این مشترکین اگر فضای 5 مترمربع دارند می توانند تا یک کیلووات ساعت، نیروگاه خورشیدی نصب نموده و بخشی از مصرف برق خود را از این طریق تامین نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1388

به "ماجرای پیامک های توزیع برق به مشترکین چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پیامک های توزیع برق به مشترکین چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید