مدارس با نوبت دهی قبلی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام نمایند

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/البرز مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج اعلام نمود: مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و برای نوبت دهی به خانواده ها درخصوص ثبت نام دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشند.

مدارس با نوبت دهی قبلی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

ابراهیم فلاح نژاد روز سه شنبه هفتم مرداد در جمع خبرنگاران درباره ضوابط ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 1400-1399 بیان نمود: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از اول خرداد شروع شد، همچنین برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم هم از تیر این فرآیند صورت گرفت.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع الکترونیکی ثبت نام بیش از 20 مدرسه به دلیل شرایط کرونا، ادامه داد: باتوجه به شرایط موجود و بیماری کرونا به مدارس تاکید کردیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و نوبت دهی به خانواده ها برای ثبت نام دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشند، دانش آموزان میان پایه هم اگر قصد تغییر مدرسه را نداشته باشند به طور اتوماتیک از سوی مدرسه برای سال آینده ثبت نام خواهند شد و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج هدف از راه اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی برای ثبت نام مدارس خاص و پرتراکم این ناحیه، بیان نمود: با برگزاری بیش از چهار جلسه در شورای معاونین و با حضور مدیران مدارس خاص و پر تراکم، سامانه ثبت نام الکترونیکی مدارس توسط مدارس راه اندازی شد تا فرایند نام نویسی به طور غیرحضوری انجام گردد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج بیان نمود: در این جلسات بر رعایت اصل تکریم، کرامت انسانی و حفظ احترام خانوده ها، انتخاب افرادی دارای حسن خلق، شکیبا و مطلع به قوانین و مقررات در ستادهای ثبت نام، دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا، اجرای پروتکل های بهداشتی، معین سهمیه های ثبت نام در مدارس در دوره های مختلف تحصیلی به وسیله سامانه دانش آموزی، اطلاع رسانی به موقع و تمهید مقدمات لازم به منظور پیشگیری از ازدحام تاکید شده است.

وی در مورد مدارس دیگر اضافه کرد: مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و برای نوبت دهی به خانواده ها در مورد ثبت نام دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشند.

فلاح نژاد درباره معین محدوده ثبت نام برای ثبت نام دانش آموزان بیان کرد: محدوده جغرافیایی برای نام نویسی دانش آموزان در مدارس معین شده است و با توجه به بعد مسافت چاره ای به جز این کار نداریم و دانش آموزان باید براساس محدوده محل سکونت در مدارس ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 495

به "مدارس با نوبت دهی قبلی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس با نوبت دهی قبلی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید