مرزبان: مساوی با ماشین سازی دردناک بود، قدرت بازی سازی را از دست دادیم

به گزارش تور انگلیس، گروه استان ها - مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما بعد از رسیدن به گل سوم کنترل بازی را از دست دادیم و دیگر بحث دفاع کردن و حمله کردن نبود بلکه بازی به جنجال کشیده شد.

مرزبان: مساوی با ماشین سازی دردناک بود، قدرت بازی سازی را از دست دادیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی پرگل و 3 - 3 تیمش در ملاقات با تیم ماشین سازی تبریز گفت: برخلاف چیزی که انتظار داشتیم تا سه امتیاز را از اینجا ببریم با یک امتیاز و تساوی برمی گردیم که طعم یک شکست تلخ را دارد.

وی اضافه کرد: وقتی که سه پنالتی گرفته می گردد ما را به شرایط تساوی بر می گرداند. تیمی که 3 بر یک جلوست در خاتمه با پنالتی مساوی می نماید. ما نه از بازی می توانیم راضی باشیم و نه از نتیجه. این مسئله خیلی دردناک است، چون ما از امکانات و کیفیت فوتبالی که امروز داشتیم، خوب استفاده نکردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط تیمش پیش از ملاقات با ماشین سازی اظهار داشت: ما مسائل بزرگی را در زمین داشتیم و این مسئله همان طور که گفتم، به اندازه یک باخت دردناک است. دو روز پیش به ما اعلام کردند که دوباره باید سفر کنیم. ما باید خیلی زود برنامه تمرینات را به کلی عوض می کردیم، چون این بازی قرار بود فردا برگزار گردد، برنامه پروازی مان هم عوض شد. این ها همه مسائلی است که دست به دست می دهد تا تیم ما امروز به خصوص در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشته باشد. توپ های زیادی را از دست دادیم و همان طور که اشاره کردم، نه از بازی راضی هستیم و نه از نتیجه.

مرزبان در خصوص اینکه برنامه سپاهان در این بازی در وهله گل نخوردن بوده یا خیر، گفت: برنامه ما این بود که همزمان هم گل نخوریم و هم گل بزنیم تا بتوانیم هم خوب دفاع کنیم و هم حمله کنیم. خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم. توانستیم در نیمه اول هم با نتیجه 3 بر یک برنده به رختکن برویم، ولی بعد از آن کنترل بازی را از دست دادیم و دیگر بحث دفاع کردن و حمله کردن نبود بلکه بازی به جنجال کشیده شد. این نتیجه 3 - 3 برای ما دردناک است.

وی در خصوص اینکه انگیزه بازیکنان ماشین سازی موجب برگشت این تیم به بازی بوده یا سپاهان اشتباهات تاکتیکی و تعویضی داشت، گفت: می توانیم بگوییم که تعویض های خیلی خوبی هم داشتیم، ولی ما قدرت بازی سازی خودمان را کلاً از دست دادیم. کاری که خیلی خوب می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم کنترل بازی را در دست گرفته و با پاس های خیلی خوب به دروازه حریف نزدیک شویم که در بازی امروز این را از دست دادیم و آنها را دعوت کردیم تا با توپ هایی که از دست دادیم، ضدحمله بخوریم و این واقعیتی است که باید به آن اشاره کنیم.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 765

به "مرزبان: مساوی با ماشین سازی دردناک بود، قدرت بازی سازی را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: مساوی با ماشین سازی دردناک بود، قدرت بازی سازی را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید