معاون علمی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم منصوب شد

به گزارش تور انگلیس، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با صدور حکمی معاون همکاری های علمی و سازمان های تخصصی مرکز همکاری های علمی بین المللی منصوب کرد.

معاون علمی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی، با صدور حکمی عبدالحمید علیزاده مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان را به سمت معاون همکاری های علمی و سازمان های تخصصی مرکز همکاری های علمی بین المللی منصوب کرد.

متن حکم انتصاب دکتر علیزاده به شرح زیر است :

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون همکاریهای علمی و سازمان های تخصصی مرکز همکاریهای علمی بین المللی منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب کلیه کارشناسان و همکاران این مرکز، معاونت ها و مدیران بین الملل دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و فناوری و دیگر دستگاه های ذیربط بر پایه قوانین و اسناد بالادستی در مأموریت های مشخص شده، پیروز باشید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات در توسعه همکاری های علمی بین المللی دو و چند جانبه با کشورهای هدف، حضور با عزت و مؤثر در هنجارسازهای بین المللی از جهت سازمان های علمی- بین المللی، تقویت ساختارهای داخلی و توجه ویژه به ضرورت حفظ و گسترش نیروهای انسانی توانمند در سطح بین الملل، بسترسازی ورود دانش نوین به میهن اسلامیمان و نشان دادن جایگاه واقعی علمی کشورمان در میان ملل دنیا پیروز سو سربلند باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 606

به "معاون علمی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون علمی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید