نقش مؤثر فولاد مبارکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور

به گزارش تور انگلیس، خبرگزاری خبرنگاران- نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی(ایران متافو) با اشاره به نقش مؤثر فولاد مبارکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور گفت: شرکت فولاد مبارکه یکی از مجموعه های صنعتی مادر کشور است که خوشبختانه پیروز بوده و نقش مهمی در فراوری کشور را بر عهده دارد.

نقش مؤثر فولاد مبارکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور

به گزارش خبرنگاران؛ رحمت اله فیروزی پوربادی امروز(15 آذرماه) ضمن بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی(ایران متافو) در گفت وگویی اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه یکی از مجموعه های صنعتی مادر کشور است که خوشبختانه پیروز بوده و نقش مهمی در فراوری کشور را بر عهده دارد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در ادامه اضافه کرد: امید می رود با حمایت از شرکت فولاد مبارکه، نقشی که این صنعت در توسعه کشور داشته و یاری به تحقق اقتصاد مقاومتی کشور رسانده، این شرکت بتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

گروه فولاد مبارکه با حضور فعال در هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) که از 14 تا 17 آذرماه 1400، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به حوزه های مرتبط با صنعت و معدن است، به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنعت فولاد می پردازد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1322

به "نقش مؤثر فولاد مبارکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مؤثر فولاد مبارکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید