هاشمی: کاظمی می تواند صندلی رفیعی در تیم ملی داشته باشد، ایرادهای شیمیدر مقابل تیم های عظیم، نمایان می گردد

به گزارش تور انگلیس، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: ارسلان کاظمی می تواند صندلی رفیعی در تیم ملی ایران داشته باشد، ولی تصمیم کادر فنی این تیم چیز دیگری است.

هاشمی: کاظمی می تواند صندلی رفیعی در تیم ملی داشته باشد، ایرادهای شیمیدر مقابل تیم های عظیم، نمایان می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم بسکتبال شیمیدر قم در دو مسابقه خود از دور نخست مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال، مقابل نیروی زمینی تهران با نتیجه 109 بر 69 به فزونی رسید و تیم آینده سازان تهران را با حساب 107 بر 62 شکست داد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد شاگردانش گفت: بازی های ابتدایی لیگ را برگزار کردیم و نمی توان تحلیل و پیش بینی واقع بینانه و درستی از لیگ و قدرت تیم ها داشت. ما دو تیم جوان ولی پرانگیزه را شکست دادیم بازیکنان ما بهتر بودند و انتظار جز این هم از آنها نمی رفت.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر ادامه داد: ما در دفاع، بسیار پراشتباه بودیم ولی در حمله، عملکرد تقریباً قابل قبولی داشتیم. وقتی ما حریف را با 109 یا 107 گل شکست می دهیم، دلیل نمی گردد که حملات خوبی انجام داده باشیم. تیم شیمیدر، ایرادهایی در دفاع دارد که مقابل تیم های عظیم، نمایان خواهد شد. باید تمرین کنیم و من این ایرادها را در تیمم رفع کنم. همچنین باید بی انگیزگی را که برخی اوقات گربیانگیر بازیکنان می گردد، رفع کنم.

هاشمی گفت: هیچ بازیکنی تمایل ندارد که در مسابقه اشتباه داشته باشد و می خواهد بهترین عملکرد خود را ارائه کند. مسئولیت فنی تیم با مربی است و این مربی باید از داشته ها و توانایی های بازیکنانش کاملاً آگاه باشد. او باید روحیه بازیکنان را بشناسد و مسئولیت پذیر باشد. بازیکن ها را نباید به خاطر برد و باخت دوست داشت، چون این طرز تفکر به تیم صدمه می زند. بازیکن وقتی حمایت مربی را می بیند در بازی بعدی مسائل و ایرادهای خود را رفع می نماید و با تمام انرژی به میدان می رود.

وی در خصوص بازیکنان خارجی شیمیدر گفت: آنها کوشش خود را می نمایند، ولی مهم این است که ما چطور از آنها بازی بگیریم. در حال حاضر بازیکن رؤیایی خارجی مثل سال های قبل به ایران نمی آید و ما باید خلاء های موجود را با همین بازیکنان پر کنیم.

هاشمی درباره دعوت نشدن ارسلان کاظمی به اردوی تیم ملی بسکتبال توضیح داد: من دو سال است که ارسلان را در تیم خودم دارم. این یعنی به او اعتماد کامل و پایدار دارم. از نظر کسی که به توانایی های کاظمی ایمان دارد باید بگویم او می تواند صندلی رفیعی در تیم ملی ایران داشته باشد، ولی تصمیم کادر فنی تیم ملی چیز دیگری است. آنطور که شنیده ام، کل جامعه بسکتبال، موافق حضور ارسلان کاظمی در تیم ملی هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 669

به "هاشمی: کاظمی می تواند صندلی رفیعی در تیم ملی داشته باشد، ایرادهای شیمیدر مقابل تیم های عظیم، نمایان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: کاظمی می تواند صندلی رفیعی در تیم ملی داشته باشد، ایرادهای شیمیدر مقابل تیم های عظیم، نمایان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید