هشدار پلیس به عرضه کنندگان مانتو های جلو باز

به گزارش تور انگلیس، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: در راستای مطالبه مردم از پلیس در روز های آینده طرح سراسری برخورد با واحد های صنفی فراوری و عرضه کننده مانتو های شیشه ای، جلوباز و توری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

هشدار پلیس به عرضه کنندگان مانتو های جلو باز

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش فارس، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در مورد برخورد با واحد های صنفی عرضه کننده مانتو های شیشه ای و جلو باز گفت: در طی هفته های گذشته به مغازه ها و واحد های صنفی و مجتمع های تجاری عرضه کننده لباس و پوشاک در مورد عرضه این نوع البسه اطلاع رسانی شده و هشدار های لازم داده شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت توضیح داد: در این راستا جلساتی نیز با بازرسان و رؤسای اتحادیه پوشاک و مسؤولان فرهنگی وزارت ارشاد برگزار کردیم.

وی بیان نمود: طی این جلسات و اطلاع رسانی های که در هفته های گذشته به واحد های صنفی اعلام شد پلیس در روز های آینده طرحی سراسری را در تهران عظیم به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

سرهنگ مرادی گفت: پلیس در کنار سایر مأموریت های ذاتی خود با توجه به نگرانی و مطالبات مردم در این حوزه ورود خواهد نمود.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت بیان نمود: پلیس در طرح سراسری که در روز های آینده اجرا می نماید با تولیدکنندگان، فروشندگان و عرضه کنندگان مانتو های شیشه ای، توری و جلوباز برخورد خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 439

به "هشدار پلیس به عرضه کنندگان مانتو های جلو باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به عرضه کنندگان مانتو های جلو باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید