تور گرجستان ارزان: ورود گردشگران خارجی به گرجستان از اواسط تیر شروع می گردد

به گزارش تور انگلیس، گرجستان نیز همانند بعضی دیگر از کشورهای دنیا به صف کشورهایی پیوست که تصمیم به بازگشایی مرزهای خود و ازسرگیری گردشگری بین المللی گرفته اند.

تور گرجستان ارزان: ورود گردشگران خارجی به گرجستان از اواسط تیر شروع می گردد

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

گرجستان کشوری هم مرز با ترکیه و روسیه است که معروفیت خود را تا حد زیادی مدیون مسیرهای پیاده روی در دل طبیعت دست نخورده، غذاهای ارگانیک با طعمی عالی، تاکستان های سرسبز و خانه هایی با معماری ظریف است که مشابه آن تنها در کتاب های داستان دیده می شوند. این کشور اروپایی به تازگی اعلام نموده است که از اول ژوئیه امسال، برابر با یازدهم تیرماه، ورود مسافران و گردشگران خارجی به این کشور بلامانع خواهد بود.

گرجستان با ثبت آمار 731 مورد قطعی از ابتلا به کروناویروس و 12 مورد مرگ ومیر، کارنامه خوبی در مقابله با این پاندمی از خود به جای گذاشته و اکنون مشتاق است تا گردشگران را به داخل مرزهای خود بازگرداند. دولت این کشور به طور رسمی اعلام نموده است که سفرهای داخلی از اواسط ماه ژوئن شروع می گردد و بازدیدنمایندگان بین المللی دو هفته بعد از آن اجازه خواهند داشت تا وارد گرجستان بشوند. با از سر گیری پروازهای شرکت های هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت ویز ایر و رایان ایر، دسترسی به این کشور اروپایی از بیشتر مرکز های کشورهای دیگر اروپا امکان پذیر خواهد بود و مسافران این فرصت را دارند تا در تابستان پیش رو، از این منطقه بازدید نمایند.

گرجستان با قرار گرفتن در میان دو دریای سیاه و خزر، از طبیعتی متنوع برخوردار است و مسیرهای پیاده روی و کوهنوردی بسیار به همراه منطقه های برای برپایی کمپ در کوه های سربه فلک کشیده و نواحی ساحلی آن وجود دارد. در سال های گذشته گرجستان پیروز شده است نظر بسیاری از طبیعت دوستانی را که در پی منطقه های دست نخورده و دور از جمعیت می گردند، به خود جلب کند و همین ویژگی، یکی از مزیت های مهم و رقابتی این کشور در زمان بازگشایی مجدد مرزها پس از دوران کرونا به شمار می آید. دست اندرکاران صنعت گردشگری بر این باور هستند که با اینکه احتمال وجود ویروس کرونا در جاهای مختلف را نمی توان منکر شد، در کوهستان ها و منطقه ها دورافتاده فاصله اجتماعی را بهتر از جاذبه های گردشگری شلوغ می توان رعایت کرد.

وضعیتی که همه کشورهای دنیا اکنون دچار آن شده اند وضعیتی استثنایی است؛ اما بازگشایی مرزهای گرجستان به روی گردشگران را می توان فرصتی طلایی برای گرجستان دانست که با بهره گیری از آن و با تکیه بر ذائقه غذایی دلپذیری که برپایه مواد غذایی ارگانیک پایدار شده است و سرمایه های تاریخی و طبیعی و مهمان پذیری مردم خود، می تواند به جایگاهی برتر در صنعت دنیای سفر دست پیدا کند.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1291

به "تور گرجستان ارزان: ورود گردشگران خارجی به گرجستان از اواسط تیر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: ورود گردشگران خارجی به گرجستان از اواسط تیر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید