پارک ساحلی زیتون قشم لذت تماشای غروب خورشید

به گزارش تور انگلیس، جزیره قشم سرزمین تابش آفتاب دل انگیز، پایکوبی امواج، ماهی های رنگارنگ و دلبری دلفین هاست. یکی از زیباترین مکان های تفریحی جزیره قشم، پارک ساحلی زیتون می باشد که دارای امکانات تفریحی فراوان و مناظری دیدنی ست. برای آشنایی با امکانات و اطلاعات بازدید از این پارک با خبرنگاران همراه باشید.

پارک ساحلی زیتون قشم لذت تماشای غروب خورشید

معرفی پارک زیتون قشم

پارک ساحلی زیتون دارای مساحتی حدود 45هزار متر مربع می باشد که به درختان نخل بلندقامت و انبوهش و ساحل زیبای صخره ای خود معروف است. معماری این پارک زیبا پلکانی ست و می توانید در این پارک زیباترین صحنه های غروب خورشید را دیدن کنید. درون مجموعه سرسبز پارک زیتون قشم که با درختان نخل پر شده است، برای راحتی گردشگران آلاچیق هایی تعبیه شده اند. از آنجایی که پارک مشرف به دریاست، می توانید درون آلاچیق ها بنشینید، با خانواده خود اسنکی بخورید و غروب خورشید را روی موج های دریا دیدن کنید.

غروب خورشید در پارک ساحلی زیتون قشم

امکانات پارک زیتون قشم

پارک زیتون قشم امکانات سرگرمیی بسیار زیادی دارد که در ادامه تعدادی از آن ها را برایتان فهرست نموده ایم.

  • در مجموعه پارک انواع زمین های ورزشی فوتسال، والیبال، والیبال ساحلی و بسکتبال قرار گرفته است. در این زمین ها می توانید با دوستان خود به بازی و رقابت بپردازید و همزمان از محیط بسیار دلنشین ساحل نیز بهره ببرید.
  • پارک ساحلی دارای رستوران های متعدد با تنوع غذایی بالا می باشد. از انواع غذاهای دریایی، انواع فست فود و غذاهای ایرانی در پارک زیتون یافت می گردد. کافه ها و چای خانه های زیادی نیز در محوطه پارک قرار گرفته است که در آن ها می توانید یک عصر دلنشین و عاشقانه را با دوستان خود بگذرانید.
  • پارک زیتون دارای جهت پیاده روی بسیار دیدنی و لاین دوچرخه سواری می باشد. بعلاوه قسمتی از پارک به اسکیت سواری اختصاص داده شده است که خبر خوبی برای اسکیت سواران می باشد.
  • برای آسایش خانواده ها زمین های بازی مخصوص بچه ها در پارک تعبیه شده اند. پس نگران سرگرمی کودک دلبندتان نباشید و برای رفتن به پارک ساحلی قشم تردید نکنید.
  • در قسمتی از فضای سبز پارک زیتون قشم، انواع محصولات صنایع دستی بومیان جزیره عرضه می گردد و موسیقی سنتی بومی جزیره به صورت زنده اجرا می گردد. به صورت ویژه نیز در برخی از شب ها جنگ های شبانه به همراه کنسرت های زنده برگزار می گردد و شب های پرخاطره ای را برای مسافران به ارمغان می آورد.
  • پارک ساحلی زیتون دارای کلوپ غواصی است که گردشگران از مبتدی تا حرفه ای می توانند از امکانات غواصی پارک استفاده نموده و تجربه ای به یاد ماندنی برای خود رقم بزنند. بعلاوه در این کلوپ ها اصول اولیه غواصی به طور حرفه ای زیر نظر مربیانی کارآزموده درس داده می گردد و در انتها دوره ها نیز گوهی هایی معتبر به شرکت کنندگان اعطا می گردد.
  • در پارک ساحلی زیتون سرگرمیات آبی بسیار متنوعی وجود دارد. از جت اسکی، پاراگلایدر، قایق سواری، بنانا، شاتل تا فلای بورد و اسکی روی آب همگی در پارک ساحلی زیتون امکان پذیر هستند.

سرگرمیات آبی در پارک ساحلی زیتون قشم

  • شنا در پارک ساحلی زیتون قشم امکان پذیر است اما باید حتما مراقب آفتاب سوختگی باشید و از کرم ضد آفتاب بهره ببرید یا بعد از غروب خورشید درون آب بروید. آفتاب جزیره بسیار سوزان است و اگر هنگام ظهر به درون آب بروید به احتمال زیاد دچار سوختگی خواهید شد و به پوستتان صدمه خواهید زد. بعلاوه بهتر است در هنگام مد در دریا شنا کنید چراکه هنگام مد آب بالا آمده و می توانید در ساحل شنی که بسیار امن تر از ساحل سنگی ست شنا کنید.

جاهای دیدنی قشم را بیشتر بشناسید:

پارک کروکودیل قشم سرزمین خزندگان

هزینه سفر به قشم را کامل بدانید

برترین زمان بازدید از پارک زیتون قشم

از آنجایی که چزیره قشم در تابستان ها بسیار گرم و شرجی ست، رفتن به پارک زیتون در تابستان احتمالا تجربه خوبی برای شما نخواهد بود. برترین زمان رفتن به پارک در فصل زمستان تا اواسط بهار است. آب و هوای قشم در این زمان ها بسیار معتدل و ایده آل است، شما می توانید با خبرنگاران بلیط هواپیما تهران قشم تهیه نموده و از اقامت خود در جزیره لذت زیادی ببرید.

راه دسترسی به پارک زیتون قشم

پارک ساحلی زیتون قشم در ایران، استان هرمزگان، جزیره قشم و در دوکیلومتری ساحل جنوبی قرار گرفته است. پارک زیتون بین میدان حافظ و میدان گل ها قرار گرفته است. در این منطقه مراکز خرید و پاساژهای مجهزی قرار دارند که می توانید در حین برگشت از پارک ساحلی زیتون سری نیز به آن ها بزنید. با خرید بلیط هواپیما می توانید با آسان ترین روش ممکن به قشم رفته و تجربه ای ماندگار برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

هزینه بلیط و ساعات دسترسی

استفاده ازامکانات پارک ساحلی زیتون برای عموم مردم رایگان است و همه روزه در تمامی ساعات شبانه روز می توانید از طبیعت این پارک ساحلی بهره ببرید.

سوالات متداول

سرگرمیات پارک ساحلی زیتون قشم چیست؟

در پارک ساحلی زیتون قشم انواع سرگرمیات آبی از جمله اسکی روی آب، جت اسکی، فلای بورد، پاراگلایدر و ... و سرگرمیات ساحلی مانند دوچرخه سواری، اسکیت سواری وجود دارد. بعلاوه می توانید در انواع زمین های ورزشی پارک مانند زمین بسکتبال، والیبال و فوتسال با دوستان خود به رقابت بپردازید.

پارک ساحلی زیتون کجاست؟

پارک ساحلی زیتون در استان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چارباغ و خیابان دریا و در خیابان زیتون قرار گرفته است.

ساعات بازدید از پارک زیتون چه زمانی ست؟

همه روزه در تمامی ساعات شبانه روز می توانید از طبیعت این پارک ساحلی بهره ببرید.

آیا پارک زیتون ورودی دارد؟

استفاده ازامکانات پارک ساحلی زیتون برای عموم مردم رایگان است.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1461

به "پارک ساحلی زیتون قشم لذت تماشای غروب خورشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ساحلی زیتون قشم لذت تماشای غروب خورشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید