پخش زنده مراسم رونمایی آیفون 14 از آیگپ

به گزارش تور انگلیس، شرکت اپل معمولا انتها شهریور هر سال از سری تازه آیفون های خود رونمایی می نماید و آیگپ تصمیم دارد سال جاری مراسم رونمایی از تازهترین مدل آیفون را به صورت زنده از این پلتفرم پخش کند.

پخش زنده مراسم رونمایی آیفون 14 از آیگپ

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی آیگپ، عموما با نزدیک شدن به شهریورماه هر سال ، شاهد انتشار گزارش ها و اطلاعاتی درباره زمان رونمایی و مشخصات آیفون های نو و در سرانجام شهریور منتظر رونمایی از آن ها هستیم.

پیرو همین برنامه، سال جاری نیز مراسم معرفی آیفون 14 در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برگزار خواهد شد. شنیده ها حاکی از آن است که شرکت اپل در این تاریخ چهار مدل از نسل نو آیفون را معرفی خواهد نمود.

مشخصات آیفون های نو که در تاریخ 7 سپتامبر رونمایی می گردد:

آیفون14 با نمایشگر 6.1 اینچی

آیفون14 مکس مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی

آیفون14 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی

آیفون14 پرومکس با نمایشگر 6.7 اینچی

گفته می گردد؛ مدل های خانواده آیفون 14 از نظر ظاهری و سخت افزاری تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارند و اپل در این مدل ها بیشتر تمرکز خود را به مدل های پرو معطوف نموده است.

گزارش ها نشان می دهد که در مراسم یاد شده باید منتظر رونمایی از اپل واچ سری 8 نیزباشیم. ظاهرا اپل واچ سری 8 از سنسور تشخیص دمای بدن، عمر باتری بیشتر، چیپست S8 و قابلیت تشخیص تصادف رانندگی برخوردار است.

پیگیری و دیدنی مراسم رونمایی از مدل های نو آیفون همواره در سراسر جهان هواداران پرشماری دارد و در پی همین موضوع آیگپ برآن شده است که این مراسم را به صورت زنده پخش کند.

دوستداران تکنولوژی و هواداران اپل و آیفون می توانند از ساعت 21، چهارشنبه 16 شهریورماه مراسم رونمایی از آیفون 14 را همزمان با مردم در سراسر جهان به وسیله آیگپ دیدن نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1527

به "پخش زنده مراسم رونمایی آیفون 14 از آیگپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم رونمایی آیفون 14 از آیگپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید