پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا

به گزارش تور انگلیس، پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا از 18 ژوئن از سر گرفته خواهد شد

هواپیمایی ترکیش به تازگی اعلام نموده است پروازهای بین المللی این شرکت هواپیمایی از استانبول به کشورهای اروپایی از 10 ژوئن 2020، و دیگر پروازهای آن از منطقه آناتولی از از نیمه دوم ماه جاری میلادی یعنی 18 جون 2020 شروع خواهد شد. قرار است پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا از 14 شهر ترکیه به 16 شهر در 6 کشور اروپایی از جمله آلمان، هلند، اتریش، سوئیس، سوئد و دانمارک انجام گردد.

پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هواپیمایی ترکیش که پس از شیوع ویروس کرونا تمامی پروازهای خود به 127 کشور دنیا را از 28 مارس متوقف نموده بود، به تدریج و از یک ژوئن پروازهای داخلی خود را مجددا برقرار کرد و از 18 ژوئن نیز پروازهای این شرکت هواپیمایی به کشورهای اروپایی شروع خواهد شد.

پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا میان مسیرهای باسل و قاضی آنتپ، هانوفر و دیارباکیر، سالزبورگ و اردو/گیرسون در منطقه دریای سیاه، فرانکفورت و الازیع و همچنین آمستردام و کایسری صورت خواهد گرفت. برای خرید بلیط تمامی مسیرهای ذکر شده می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

علاوه بر این ترکیش ایرلاینز در صدد افزایش پروازهای داخلی خود در هفته جاری است. پروازهای داخلی ترکیش ایرلاینز که از 4 ژوئن شروع شده است در قالب پروازهای سیستمی از استانبول به 34 استان استانبول خواهد بود.

پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا به شهرهای زیر انجام خواهد گرفت: مونیخ، برلین، فرانکفورت، اشتوتگارت، هانوفر، کلن، دوسلدورف و هامبورگ در آلمان؛ زوریخ، ژنو و باسل در سوئیس؛ وین و سالزبورگ در اتریش؛ آمستردام در هلند؛ کپنهاگ در دانمارک؛ و استکهلم در سوئد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 411

به "پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ترکیش ایرلاینز به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید