پشیمانی محسن تنابنده از حرف های قبلیش

به گزارش تور انگلیس، همشهری/ محسن تنابنده که در آخرین اظهاراتش گفته بود دیگر با تلویزیون همکاری نمی کند، درباره ادامه ساخت سریال پایتخت گفت: اگر مردم بخواهند بازهم پایتخت را ادامه میدهیم.

پشیمانی محسن تنابنده از حرف های قبلیش

محسن تنابنده درخصوص ادامه فیلمبرداری سریال پایتخت با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: طبیعی است که در این شرایط ، ادامه ساخت سریال ، خارج از عقل و منطق به نظر میرسد و حتا ممکن است دیگر گروه ها هم به فعالیت ما استناد نمایند و بگویند که حالا که عوامل سریال پایتخت کار مینمایند پس ما هم فعالیت مان را متوقف نمی کنیم اما ما نه برای خودنمایی ، بلکه به دلیل اینکه اواخر کارمان بود و قرار است این مجموعه ، نوروز 99 پخش گردد کار را ادامه دادیم.

او ادامه داد: قطعا ما هم استرس و نگرانی هایی داریم ، مخصوصا برای خانواده هایمان که دور از ما هستند اما باید برای مردم ادامه میدادیم. همچنین باید از تک تک عوامل سریال تشکر کنم که در این شرایط پای کار ایستادند تا پایتخت 6 ساخته گردد. کار آنها هم کمتر از کسانی نیست که این روزها از جان گذشته اند تا به مردم خدمت و با این ویروس مقابله نمایند.

محسن تنابنده گفت: فصل ششم پایتخت به لحاظ شکل و فرم در تداوم فصول قبل است با این تفاوت که داستان سال جاری بیشتر مبتنی بر خانواده و شیرین کردن کام مردم است. فصل ششم شاید مثل فصول قبل زیاد حادثه محور نباشد ولی اتفاقات نرمتر و جذابتری دارد که شیرینی بیشتری برای مردم دارد و این نکته هم می گویم که اگر با افول اقبال مردم روبرو باشیم و بفهمیم مخاطبین فصل جدید پایتخت را دوست ندارند دیگر ساخت ادامه این سریال لزومی ندارد. درنهایت اگر اقبال عمومی باشد سریال را ادامه میدهیم و اگر مردم دوستش داشته باشند ما نیز انرژی میگیریم برای ادامه کار.

منبع: همگردی
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 216

به "پشیمانی محسن تنابنده از حرف های قبلیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی محسن تنابنده از حرف های قبلیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید