پویش ها و مسابقات کتاب خوانی گلستان مجازی می گردد

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره برنامه ها و پویش های مجازی شکل گرفته به مناسبت هفته کتاب در آن استان، گفت: باهدف انگیزه بخشی و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و معرفی و شناسایی علاقه مندان به کتاب و فرهنگ مطالعه و آگاهی و دانایی پویش کتابخانه شخصی در قاب تصویر به راه افتاد که علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانند عکس کتابخانه خود را به شماره 09921182420 در پیغام رسان واتس آپ تا تاریخ 7 آذرماه ارسال نمایند.

پویش ها و مسابقات کتاب خوانی گلستان مجازی می گردد

وی ادامه داد: همچنین مسابقه ای مجازی با عنوان صدایی به رنگ کتاب زیر نظر اداره کل با همکاری کتابخانه عمومی و انجمن هنرهای تجسمی گلستان در دو بخش خوانش کتاب (خواندن یک تا سه دقیقه از کتاب) و طراحی و نقاشی (با موضوع کتاب) شکل گرفت.

کشمیری ادامه داد: مسابقه رفیق من کتاب با موضوع کتاب سه دقیقه در قیامت به همت و همکاری اداره کل و اداره کل کتابخانه های استان گلستان، کانون های مساجد استان گلستان از 24 آبان تا 7 آذرماه برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: در این مسابقه می بایست پس از تهیه کتاب فیزیکی یا صوتی آن را دریافت و به پرسش های مطرح شده که در اختیارشان قرار داده می گردد پاسخ دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ادامه داد: همچنین پویش کتاب خوانی هر شهروند یک کتاب باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، استفاده بهینه از اوقات فراغت به وجود آمده در خانه و بهره مندی مطلوب از فضای مجازی و تشویق آحاد جامعه و گفت وگو پیرامون کتاب هایی که خوانده اند برگزارشده است.

وی درباره این پویش که آخرین مهلت ارسال آن 12 آذرماه است، گفت: علاقه مندان می بایست در ویدئوای 2 تا 3 دقیقه ای کتابی را که خوانده اند معرفی یا با نویسنده آن گفت وگو و یا نقد و نظر خود را درباره آن کتاب بیان نمایند.

کشمیری اضافه نمود: پویش دیگری با عنوان در خانه کتاب بنویسیم و نویسنده شویم برنامه ریزی شده که علاقه مندان می توانند کتاب خود را با الهام از یک قصه، داستان و یا یک خاطره بنویسند.

وی با اشاره به اینکه ارسال آثار تا 25 آذرماه است، گفت: همچنین متقاضیان شرکت حاشیه کتاب خود نوشته خود را نقاشی و رنگ آمیزی نمایند و به واحد فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه ضمن دعوت از کلیه گلستانی های کتاب دوست به شرکت در این پویش ها و مسابقه های مجازی، گفت: مسابقه و پویش خلاصه کتابی که خوانده ام هم به راه افتاده و می بایست علاقه مندان خلاصه کتابی که مطالعه نموده اند را به وسیله پیغام رسان واتس آپ که شمارش را پیش تر اعلام کردم و یا حضوری تا 15 آذرماه به واحد فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تحویل دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 681

به "پویش ها و مسابقات کتاب خوانی گلستان مجازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش ها و مسابقات کتاب خوانی گلستان مجازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید