چگونه بهره وری خود را افزایش دهیم؟

به گزارش تور انگلیس، صاحبان کسب و کار باید به بهترین نحو برنامه ها و زمان خود را مدیریت کنند.

آنها اغلب احساس می کنند طی 24ساعت زمان کافی در اختیار نداشته و از عهده انجام کارهای لازم بر نمی آیند. راهکارها شاید در این حوزه زیاد باشد اما در این مطلب سه راهکار از بهترین و مهمترین ها انتخاب شده که کارفرمایان را در زمینه افزایش بهره وری یاری می دهد، پس با خبرنگاران همراه باشید.

چگونه بهره وری خود را افزایش دهیم؟
  • محیط کاری ایده آل خود را شناسایی کنید

هر فرد شاغلی، برای انجام کار مجبور است به محل کار خود برود. حال در این میان، کارفرمایان برای انتخاب محل کار انعطاف بیشتری دارند. آنها از منزل، دفتر یا حتی یک رستوران از طریق لپ تاپ، توانایی چک کردن کارهای مربوط به خود را دارند و اگر محل مناسبی برای انجام کارهای خود پیدا نکنند، کارآیی آن ها به مشکل می خورد.

اگر شما از گروه کارآفرینانی هستید که در اماکن مختلف امکان کار و پیشرفت را دارید، این احتمال وجود دارد، محل کارتان به صورت روزانه تغییر کند. اما برخی از افراد برای داشتن تمرکز و بهره وری نیاز به مکانی ثابت دارند. مهم احساس آرامش شماست.

  • عوامل پرتی حواس تان را کاهش دهید

مطمئنا حذف کلی و کامل عواملی که حواس پرتی شما را در پی دارند به دلیل اینکه بخشی از زندگی افراد هستند، امکان پذیر نیست. هر چند مدیران باید از عواملی که موجب حواس پرتی شده و بهره وری را کاهش می دهند پرهیز کنند.

ایمیل، فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی خود را فقط در زمان های خاصی از روز چک کنید و از وسوسه انجام این کار هر چند دقیقه یک بار دوری کنید. در حال حاضر برنامه های زیادی در دسترس است که مانعی برای حواس پرتی است. یکی از محبوب ترین برنامه ها Freedom است که پس از نصب، این قابلیت را به آن می دهید، افزایش تمرکز و تعیین زمان برای گشت و گذار در سایت های مختلف را برای شما قائل شود. غیر از زمان های تعیین شده این برنامه اجازه ورود به وب سایت های مذکور را نمی دهد.

عامل دیگر عدم تمرکز، تماس های تلفنی است. در برخی اوقات که مجبور هستید پروژه ها را فردی انجام دهید، گوشی خود را خاموش کنید. برای تماس های مربوط به کار برنامه ریزی داشته باشید.

  • آگاهی از اصل پارتو

اصل پارتو که با نام قانون 80-20 نیز معروف است به شما نشان می دهد 80 درصد از دستاوردها حاصل 20 درصد از کار شما است، البته اثبات این عدد دقیق سخت است.

اما اصل کلی در بیشتر موارد صحیح است. نکته این است که کارهای اندکی باعث ایجاد نتایج بی شماری می شوند که باید این کارها را تشخیص داد تا با تمرکز بر آنها به دستاورد های خوبی دست پیدا کرد. برای درک چگونگی عملکرد اصل پارتو، سعی کنید روابط بین عوامل کسب و کار را که می توانند بر تجارت شما تاثیرگذار باشند شناسایی کنید.

این امر شما را قادر می سازد در شناخت عواملی که سبب افزایش یا کاهش بهره وری می شوند، یاری کند. در نتیجه وقتی با یک رویداد منفی روبرو می شوید به راحتی می توانید مشکل خود را حل کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1366

به "چگونه بهره وری خود را افزایش دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بهره وری خود را افزایش دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید