تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در استانبول

به گزارش تور انگلیس، هتل ماربل استانبول | Marble Hotel

در سفر به بزرگترین شهر ترکیه می توانید در هتل ماربل استانبول اقامت داشته باشید که تنها 150 متر با میدان معروف تکسیم فاصله دارد و از آنجا می توانید به راحتی به خیابان پر جنب و جوش استقلال دسترسی پیدا کنید. پس می توان گفت که بارزترین ویژگی این هتل به جز امکانات رفاهی و خدمات خوبی که ارائه می دهد، موقعیت مناسب آن است. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا هتل ماربل استانبول Marble Hotel را با تمام ویژگی های خدماتی، رفاهی، تفریحی آن و فاصله جاذبه های مختلف شهر با هتل را بیان کنیم.

تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

خدمات رفاهی هتل ماربل استانبول

کارمندان بخش پذیرش هتل، 24 ساعته کار می نمایند و در این قسمت می توانید از صندوق امانات و انبار چمدان بهره ببرید. اینترنت در هتل رایگان است و در همه محوطه های هتل، چه بخش های عمومی و چه بخش های خصوصی قابل دسترسی است. آسانسور و امکاناتی مخصوص افراد کم توان هم از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. در صورتی که احتیاج به فکس یا کپی کردن داشتید، این سرویس هم برای شما فراهم است. در بخش پذیرش امکان تبدیل ارز هم وجود دارد.

نظافت روزانه برای شما انجام می گردد. می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از خشکشویی بهره ببرید. پارکینگ هتل رایگان است که برای استفاده از آن احتیاجی به رزرو قبلی ندارد و بعلاوه می توانید از همین جا ماشین اجاره کنید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل ماربل استانبول

این هتل دارای یک استخر سرپوشیده است که برای استفاده از آن احتیاجی به پرداخت هزینه ندارید. سونا و حمام سنتی هم در هتل موجود است که احتیاج به مبلغ جداگانه ای دارند. صبحانه هتل هر روز صبح بین ساعات 7 تا 10 سرو می گردد و علاوه بر آن رستوران هتل جای خوبی برای صرف وعده های ناهار و شام است.

امکانات اتاق های هتل

تهویه هوای مطبوع در اتاق ها باعث شده که در هر فصلی، فضا مناسب اقامت و استراحت باشد. هر روز اتاق شما تمیز می گردد و در صورت تمایل می توانید این سرویس را قطع نمایید. داخل اتاق یک گاوصندوق وجود دارد و بعلاوه سشوار و حوله برای شما مهیا شده است. تلویزیونی که در اینجا می بینید، شبکه های جهانی را پوشش می دهد. اینترنت رایگان بی سیم و تلفن هم در اتاق ها موجود است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق های تودرتوی خانوادگی: این اتاق ها 46 متری هستند که یک تخت دونفره و دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • اتاق استاندارد تریپل: مساحت این اتاق ها 23 متر مربع است که در آن ها سه تخت تک نفره موجود است.
  • اتاق استاندارد دبل یا تویین: فضای 23 متری این اتاق ها با یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره پر شده است.
  • اتاق دبل یا تویین با دید دریا: این اتاق ها 20 متر مربع مساحت دارند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها موجود است. همانطور که از نام آن ها پیداست، نمای این اتاق ها رو به دریاست.

فاصله هتل با جاذبه های استانبول

  • میدان جهانگیر: تا شما 100 متر فاصله دارد که با 2 دقیقه پیاده روی خواهید رسید.
  • : 300 متر با شما فاصله دارد که به راحتی با 7 دقیقه پیاده روی، می توانید به آنجا برسید.
  • حمام ترکی گالاتا سارای: با این جاذبه 300 متر فاصله دارید که پیاده می توانید بعد از 8 دقیقه آن را ببینید.
  • مرکز خرید دمیرورن: تا این فروشگاه 300 متر فاصله است که با 7 دقیقه پیاده روی می رسید.
  • : 400 متر با شما فاصله دارد که تنها 5 دقیقه پیاده روی تا این میدان دارید. به این میدان که رسیدید هم متروی تکسیم با یک پله برقی و آسانسور در دسترس است و هم می توانید به وسیله آسانسورهای دیگر به پایین میدان رفته و به ایستگاه اتوبوس برسید.
  • مرکز فرهنگی آتاتورک: 400 متر است که می توانید 5 دقیقه ای پیاده به آنجا برسید. تاکسی شما ره 2 دقیقه ای می برد.
  • کلیسای سنت آنتونی پادوا: از شما 700 متر دورتر است که پیاده 11 دقیقه ای می رسید.
  • برج ساعت دلما باغچه: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد اگر پیاده به آنجا بروید 22 دقیقه، و با تاکسی 6 دقیقه ای به آن خواهید رسید. تراموا شما را 13 دقیقه ای و اتوبوس 20 دقیقه ای می رساند.
  • : حدود 1.3 کیلومتر از شما دورتر است. اگر اهل پیاده روی هستید، می توانید طی 22 دقیقه به این برج برسید. تاکسی هم شما را 14 دقیقه ای و متروی M2 نیز حدودا 11 دقیقه ای می رساند.
  • 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید به وسیله تاکسی این مسافت را 6 دقیقه ای طی کنید. پیاده هم حدودا 20 دقیقه در راه خواهید بود. تراموا 12 دقیقه و اتوبوس 20 دقیقه در راه خواهد بود.
  • برج دختر: این برج حدودا 2.2 تا شما فاصله دارد که در سمت آسیایی استانبول قرار گرفته است. با تاکسی 30 دقیقه و با ترکیب مترو و تراموا، 38 دقیقه ای می رسید.
  • بازار ادویه و : 3 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید 12 دقیقه ای به این بازار خواهید رسید. می توانید با اتوبوس بعد از 26 دقیقه بازار را ببینید. گزینه مترو M2 هم وجود دارد که باید در ایستگاه Vezneciler پیاده شده و حدودا 1 ربع پیاده روی کنید که در مجموع 26 دقیقه ای خواهید رسید.
  • : هتل ماربل استانبول از این مسجد 2.6 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 13 دقیقه ای و با مترو 20 دقیقه ای می رسید.
  • : حدودا 3.5 کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی 21 دقیقه ای به آنجا بروید. تراموا شما را 30 دقیقه ای به آنجا می رساند و به وسیله دیگر وسایل حمل و نقل عمومی 33 دقیقه ای می رسید.
  • : 9 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا نیم ساعته می رسید. اتوبوس و مترو هم شما را حدود 1 ساعت بعد به این فرودگاه خواهند رساند.
  • : 2 کیلومتر فاصله با این فرودگاه دارید. با ترکیب مترو و اتوبوس می توانید حدودا بعد از 1 ساعت و 20 دقیقه به فرودگاه برسید و اگر تاکسی بگیرید، 55 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ماربل استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

استانبول، بیوگلو، خیابان سیراسلویلر، پلاک 41

Siraselviler Cad. No:41, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1353

به "تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ماربل در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید