کدام رستوران کریسمس را جشن می گیرد؟

به گزارش تور انگلیس، روزهای آخر آذرماه که می رسد، شور و هیجان یلدا همه سطح شهر را پر می نماید. ولی این فقط یلدا نیست که زندگی را به جریان در می آورد، میلاد حضرت عیسی (شب سال جدید میلادی) اتفاق دیگری است که چهره شهر را عوض می نماید.

کدام رستوران کریسمس را جشن می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام رستوران تهران بین، هم وطنان مسیحی در تهران جشنهای مختلفی را برگزار مینمایند که برخی از آنها ورودیهای گرانی دارند. در این میان رستوران تهران بین یکی از رستورانهایی است که جشن کریسمس در آن با شکوه هر چه بیشتر و قیمتی مناسب برگزار می شود و هموطنان مسیحی میتوانند جشن ژانویه خود را در آنجا برگزار نمایند. این جشن در روزهای چهارشنبه 98/10/04 و پنج شنبه 98/10/05 و آدینه 98/10/06 برگزار می شود.

اول ژانویه چه روزی است؟

طبق سنت دیرینه، مسیحیان شروع سال را اول ژانویه دانسته، همان طور که ما ایرانیان اول فروردین را ابتدای سال و اعراب ابتدای محرم را ابتدای سال میدانیم. در قرن 17 با اعلام تقدس 25 دسامبر (روز تولد حضرت عیسی)، این روز با عنوان کریسمس شناخته شد و تقریبا تمام پیروان مسیحیت، این روز را جشن میگیرند.

مسیحیان زیادی در این روز محیط کار و منزلشان را تزئین نموده و تا آخر سال نو میلادی از میهمانان خویش پذیرایی مینمایند. در حالت کلی، سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس روی هم رفته دوازده روز است که برخی کشورها فقط 5 روزش را جشن میگیرند و برخی دیگر تمام دوازده روز را به تعطیلات خود اختصاص می دهند.

جشن کریسمس در ایران

در این میان ارامنه ایران هم مثل مسیحیان سراسر جهان، در آخرین روزهای ماه دسامبر خودشان را برای سال جدید آماده می نمایند. مسیحیان ایرانی به دو بخش آشوریها و ارمنیها تقسیم میشوند که آئین های کریسمس هر کدام از آنها متفاوت است.

آشوری ها اقوامی بودند که در ایران زندگی می کردند و از ابتدای پیدایش مسیحیت به این مذهب گرویدند. آن ها روز 25 دسامبر را روز تولد حضرت عیسی می دانند و چنین روزی را جشن میگیرند.

آن ها از 25 روز قبل از تولد حضرت عیسی روزه ای را با عنوان روزه پرهیز می گیرند. آن ها در این زمان گوشت و لبنیات نمی خورند. بعد از آمدن 25 دسامبر، آشوریان روزه خودشان را به اتمام میرسانند و با رفتن به کلیسا مراسمی با عنوان مراسم عشای ربانی را به جا میآورند.

آنها در کلیسا جمع میشوند و با خواندن دعا و دریافت مراسم عشای ربانی، آئین مخصوص تولد حضرت عیسی را به جا میآورند و سپس به دید و بازدید یکدیگر میپردازند. آئین آشوری به این صورت است که مردم روز 25 دسامبر برای گفتن عرض تبریک به روحانی آشوری به کلیسا می فرایند و فردای آن روز هم روحانی آشوری به دید و بازدید آن ها میآید.

همان طور که می دانید کریسمس ارامنه حدود 10 روز دیرتر از کریسمس خارجیان شروع می شود. در حالی که بیشتر مسیحیان جهان، 25 دسامبر را سالروز تولد حضرت عیسی می دانند، پیروان ارامنه ششم ژانویه را کریسمس خود میدانند. با وجود چنین اختلافی، سال نو مسیحیت از همان شب اول ماه ژانویه شروع می شود که با مراسم خاصی همراه است.

شرایط رزرو رستوران کریسمس

  • نفری 215 هزار تومان (از افراد بالای پنج سال هزینه گرفته می شود)
  • جشن کریسمس رستوران در این سه روز از ساعت 20 تا 24 آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.
  • موزیک زنده لاتین و پاپ دارد که توسط تیم هنرمند و قدرتمند اجرا می شود.
  • برنامه عکاسی دارد. از همه میهمانان گرامی و ارجمند، عکس هایی با درخت گرفته خواهد شد و به صورت فایل تقدیم خواهد شد. بنابراین میهمانان گرامی برای این منظور حتما فلشی را به همراه داشته باشند.
  • انواع نوشیدنی های خاص دارد.
  • با بیش از ده نوع میوه از میهمانان پذیرایی می شود.
  • سالاد بار دارد که شامل انواع سالاد می شود.
  • بوفه آزاد غذا دارد.
  • میهمانان با شیرینی های مختلف پذیرایی می شوند.
  • میهمانان با قلیان های مختلف میوه ای پذیرایی می شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 38

به "کدام رستوران کریسمس را جشن می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام رستوران کریسمس را جشن می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید