گشت های کنترل جاده ای در استان سمنان فعال شد

به گزارش تور انگلیس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آماده باش راهداران استان در دهه پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: گشت های کنترل جاده ای فعال شده است.

گشت های کنترل جاده ای در استان سمنان فعال شد

منصور کیایی گفت: اکیپ های گشت راهداری به صورت 24 ساعته در حال آماده باش کامل و خدمت رسانی به زائرین حرم مطهر رضوی قرار دارند.

وی با بیان اینکه راه های حوزه استحفاظی استان سمنان در کریدور اصلی شرق به غرب واقع شده در نتیجه در این روزها، ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی این استان برقرار است، تاکید کرد: در روزهای آینده ترافیک از سوی مشهد به سمت تهران، سنگین تر نیز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه در این ایام اکیپ های گشت راهداری به صورت 24 ساعته در حال آماده باش کامل و خدمت رسانی به زائرین حرم مطهر رضوی قرار دارند، بیان نمود: راهدارخانه ها در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده است.

منصور کیایی با بیان اینکه در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام مجتمع های خدماتی رفاهی به طور مستمر بازدید و نظارت خواهند شد، شرح داد: عملیات خط کشی محورهای مواصلاتی، تعمیر و بازسازی گاردریل، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، شستشو و پاکسازی علائم اجرا شده و در حال حاضر شرایط محورها خوب و قابل بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه تیم های کنترل و نظارت جاده ای این اداره کل در محورهای مواصلاتی استان سمنان بر عبور و مرور و آرام سازی ترافیک با پلیس راه همکاری دارند، بیان نمود: مجتمع های خدماتی رفاهی نیز آماده پذیرایی از زائران هستند تا در زمینه رفع خستگی برای کاهش تصادفات جاده ای، عملکرد بهتری داشته باشیم.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1492

به "گشت های کنترل جاده ای در استان سمنان فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت های کنترل جاده ای در استان سمنان فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید