5 صخره فوق العاده در دنیا برای گردشگری

به گزارش تور انگلیس، معرفی 5 صخره فوق العاده در دنیا

در منطقه ها مختلف دنیا بعضی مکان های تماشای و زیبایی وجود دارند که نمی توان تنها با تماشا چند تصاویر، وجود آنها را باور کرد. یکی از این جاذب ها، صخره های طبیعی هستند که عناصری مثل حرارت، باد، باران، مواد معدنی و فرسایش آنها را به شکلی زیبا در آورده است که از نزدیک تماشا آنها خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه 5 صخره فوق العاده در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

5 صخره فوق العاده در دنیا برای گردشگری

آنتلوپ کنیون - آمریکا

آنتلوپ کنیون، دره ای عمیق و باریک در آریزونای آمریکا است. با عبور نور از بین صخره های این دره منظره ای زیبا و تماشای ایجاد می گردد. برای بازدید از این مکان تماشای، انواع و اقسام تورهای همراه با راهنما وجود دارد که هدایت های لازم در خصوص زمان و نحوه بازدید از دره آنتلوپ کنیون و برترین فرصت ها برای عکاسی را به شما نشان می دهند.

کوه رِین بو - پرو

شاید نام کوه رِین بو کمتر به گوشتان خورده باشد اما بدون شک یکی از فوق العاده ترین و تماشای ترین نقاط جهان است. این منطقه کوهستانی در منطقه جغرافیاییکوسکو از توابع پرو واقع شده است. این کوه ها منظره ای زیبا و بی نظیر را بوجود می آورند که باعث می گردد هر ساله توریستان زیادی از سراسر جهان برای تماشا آنها به کشور پرو سفر نمایند.

صخره های کربنی - شیلی

این صخره های تماشای که بر اثر فرسایش کربنات کلسیم تشکیل شده اند در حاشیه دریاچه های شیلی قرار دارند. با سوار شدن بر قایقی کوچک به راحتی می توانید از تماشا صخره ها و منظره ها زیبای آن لذت ببرید.

دره بارون - نپال

دره بارون در دامنه کوه ماکالو از رشته کو های هیمالیا و در پارک ملی بارون ماکالو واقع شده است. منظرههای تماشای این دره؛ آبشاری زیبا و بعلاوه عمیق ترین دره ها و فضای سبز است.

دره رودخانه بلاید - آفریقای جنوبی

دره رودخانه بلاید در آفریقای جنوبی یکی از بزرگ ترین دره های سرسبز جهان است. در این دره، انبوه درختان سبز، صخره های سرخ ماسه سنگی و تعدادی آبشار وجود دارد که منظره بی نظیری را برای جذب توریست بوجود آورده است. در این دره توریستان می توانند با پیاده روی در مسیرهای خاص و یا با استفاده از اسب به گشت و گذار در آن بپردازند بعلاوه می توانند از امکانات تفریحی دره مثل قایق سواری، ماهیگیری، بالون سواری و دوچرخه سواری لذت ببرند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1522

به "5 صخره فوق العاده در دنیا برای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 صخره فوق العاده در دنیا برای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید