5 وسیله ضروری و کارآمد برای ورزش در تابستان

به گزارش تور انگلیس، باشگاه های ورزشی در تابستان شلوغ تر از همواره هستند. تعداد زیادی ورزشکار تازه کار برای استفاده بهتر از روزهای طولانی و تعطیلات تابستان به باشگاه می آیند تا کمی وزن کم نمایند و بدن هایشان را روی فرم بیاورند. اما قبل از اینکه به کالری سوزی فکر کنید باید بدانید که ورزش در تابستان نیازمند به همراه داشتن وسایلی لازم است.

5 وسیله ضروری و کارآمد برای ورزش در تابستان

این وسایل هم انجام تمرینات را آسان می نماید هم خیال شما را از نتیجه بخش بودن آن ها راحت می نماید. در این مطلب از خبرنگاران مگ می خواهیم 5 وسیله ضروری برای ورزش در تابستان را به شما معرفی کنیم.

اهمیت آمادگی برای ورزش در تابستان

انگیزه شما برای آغاز ورزش شما را مشتاق می نماید تا زودتر به باشگاه رفته و وزنه زدن یا انجام تمرینات هوازی را آغاز کنید. اما تا وقتی به باشگاه نرسیده اید نمی دانید که غیر از انگیزه، احتیاج به یک فهرست از آهنگ های مناسب برای تمرین کردن لازم است.

این صحنه را تصور کنید؛ حسابی روی تردمیل دویده اید و عرق نموده اید، دستتان را دراز می کنید تا بطری آب را بردارید اما می بینید که یادتان رفته آن را همراه خود بیاورید. یعنی باید از ترمیل پایین بیایید، سراغ شیر آب سردکن بروید و با دست یا لیوان یک بار مصرف آب بنوشید.

این اتفاقات ساده ای که تعریف کردیم می تواند شما را خسته کند و باعث گردد که با ناراحتی از باشگاه بیرون بیایید. بعلاوه نبود وسایل ضروری می تواند اشتیاق شما برای رفتن به باشگاه را کمتر کند. پس آماده شدن برای رفتن به باشگاه به مقدار آغاز ورزش در تابستان لازم است.

5 وسیله ضروری برای ورزش در تابستان

حالا که با اهمیت آماده شدن قبل از باشگاه آشنا شده اید، می توانیم با هم 5 وسیله که وجود آن برای هر ورزشکاری واجب است را آنالیز کنیم.

1. کیف ورزشی

کیف ورزشی مهم ترین وسیله برای یک ورزشکار است. ظاهر این کیف ها مجذوب کننده است و به راحتی می توانید تمام وسایل خود را در آن قرار داده، روی شانه انداخته و با خود حمل کنید. اغلب این کیف ها بخش مخصوصی برای قرار دادن دئودورانت، ادکلن، ژل مو و بطری آب دارند. بعلاوه محفظه مخصوصی برای قرار دادن چند دست لباس تمیز هم در این کیف ها به چشم می خورد. بهتر است قبل از خرید کیف، فهرستی از وسایلی که قرار است در آن قرار دهید تهیه کنید تا بتوانید برترین مورد را انتخاب کنید.

2. بطری آب یا شیکر پروتئین

بطری های آب همراه و شیکر پروتئین از ضروری ترین وسایل برای ورزش در تابستان است. این وسیله به ظاهر ساده به هیدراته ماندن بدن شما در حین تمرینات یاری نموده و در زمان لازم، می توانند نوشیدنی های پروتئینی را به بدنتان برسانند.

3. حوله

حوله می تواند کاربردهای زیادی برای یک ورزشکار داشته باشد. از پاک کردن عرق تا قرار گرفتن روی وسایل بدنسازی برای به حداقل رساندن انتقال میکروب ها کاربردهایی است که یک حوله می تواند داشته باشد. شما می توانید یک حوله سبک، نرم و مقاوم را برای استفاده در باشگاه انتخاب کنید.

4. هدفون

کمی قبل تر از اهمیت فهرست موسیقی های مناسب صحبت کردیم. درست است که در باشگاه ها همواره موسیقی پخش می گردد، اما با سلیقه همه هماهنگ نیست. پس بهتر است یک فهرست از موسیقی های مورد علاقه تان را در موبایل تان ذخیره کنید تا در زمان ورزش بتوانید گوش کنید. برای گوش دادن به موسیقی در زمان ورزش هم به یک هدفون مناسب احتیاج دارید. هدفونی که کیفیت صدای خوبی داشته باشد، سبک باشد، از رسیدن صدای اطراف به گوش شما ممانعت کند و چند ساعت بدون وقفه برایتان موسیقی پخش کند.

5. دستکش ورزشی

اگر بدنسازی را به عنوان ورزش در تابستان انتخاب نموده اید پس حتما به یک جفت دستکش ورزشی احتیاج دارید. این دستکش های زیبا از دست و مچ شما در زمان انجام حرکات کششی و کار با وزنه ها محافظت می نماید. حتی اگر با دوچرخه ورزش های هوازی انجام می دهید به یکی از آن ها احتیاج دارید چون مانع تاول زدن پوست کف دست و انگشتان می گردد.

مرور کلی

در این مطلب به صورت خلاصه 5 وسیله ضروری برای ورزش را آنالیز کردیم. البته ضرورت استفاده از لباس ورزشی و کفش ورزشی مناسب بالاتر از این وسایل است اما نباید فراموش کنید که برای داشتن انگیزه مداوم، باید ورزش را لذت بخش کنید. پس حتما قبل از باشگاه رفتن حسابی آماده شوید. برایمان در بخش کامنت ها بنویسید به غیر از این وسیله، دیگر چه چیزی را در زمان ورزش با خود به همراه می برید تا از حضور در باشگاه لذت ببرید.

منبع: fizznessshizzness

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1626

به "5 وسیله ضروری و کارآمد برای ورزش در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 وسیله ضروری و کارآمد برای ورزش در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید