آغاز غربالگری کرونا در مبادی خروجی 13 استان از فردا

به گزارش تور انگلیس، جمعیت هلال احمر کشور با صدور اطلاعیه ای از کنترل مبادی خروجی 13 استان و قرنطینه افراد مشکوک از فردا 27 اسفند ماه خبر داد.

آغاز غربالگری کرونا در مبادی خروجی 13 استان از فردا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، جمعیت هلال احمر امروز (دوشنبه 26 اسفند) با صدور اطلاعیه ای گفت با توجه به ابلاغ رئیس ستاد ملی کرونا و واگذاری مسئولیت مدیریت و نظارت بر اکیپ های غربالگری کووید-19 در خروجی های شهرها به هلال احمر، این جمعیت آغاز به کار این طرح را گفت و از هموطنان خواست با عوامل پایگاه های غربالگری کووید-19 در استان های درگیر کرونا همکاری کنند.

بنا بر این اطلاعیه، از روز سه شنبه 27 اسفند تمامی مبادی خروجی 13 استان شامل تهران، قزوین، خراسان رضوی، گیلان، گلستان، مازندران، قم، مرکزی، اصفهان، سمنان، همدان، البرز و لرستان مورد کنترل و پایش بیماری کرونا قرار می گیرند و از خروج شهروندانی که دارای علائم مشکوک باشند، جلوگیری شده و این افراد به مدت 14 روز به قرنطینه منتقل می شوند.

جمعیت هلال احمر در این اطلاعیه از هموطنان خواسته است ضمن همکاری با عوامل مستقر در پایگاه ها از هرگونه تردد غیرضروری نیز اجتناب کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در صورت افزایش استان های دیگر به این طرح، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز(دوشنبه) گفت: تا به امروز 14 هزار و 991 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 853 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و 4 هزار و 996 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 211

به "آغاز غربالگری کرونا در مبادی خروجی 13 استان از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز غربالگری کرونا در مبادی خروجی 13 استان از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید