آموزش رایگان فوت و فن رانندگی در بریانک

به گزارش تور انگلیس، آلودگی هوا و تصادفات از مهم ترین معضلات مرکز نشینان است که راهکارهای مختلف برای حل آن پیش بینی شده از آموزش های شهروندی گرفته تا نظارت بیشتر مسئولان. مسئولان ترافیکی شهرداری منطقه 10 آستین همت بالازده اند تا به شهروندان علاقه مند رایگان قوانین و فوت و فن دقیق رانندگی را آموزش دهند.

آموزش رایگان فوت و فن رانندگی در بریانک

خبرنگاران - بهاره خسروی : برای نهادینه شدن رفتارهای مناسب ترافیکی و بعلاوه استفاده مناسب از سیستم حمل و نقل پاک باید از دوران کودکی و مدرسه برنامه ریزی آموزشی داشت. به گفته مدیر پارک آموزش ترافیک پازل دهم شهر تهران واقع در محله بریانک آموزش به بچه ها باعث می گردد تا به نحوی خانواده ها هم به مسائل ترافیکی توجه نشان دهند و همین ماجرا گام مثبتی برعملی شدن آموزش ها در شهر می گردد.

ندا مشهدی دراین باره می گوید: برای رسیدن به هوای پاک و حتی کاهش ترافیک شهر، استفاده از دوچرخه تاثیر بسزایی دارد، برای همین برنامه ریزی شده تا در پارک ترافیک چگونگی استفاده از این وسیله حمل و نقل پاک در شهر آموزش داده گردد. این آموزش ها به بچه ها و نوجوانان و بزرگسالان زیر نظر ورزشکار مدال آور این رشته برگزار می گردد.

آموزش مبانی ترافیکی، ایمنی حمل و نقل خودرو و محیط زیست، عبور مرور ایمن، برپایی مسابقات نقاشی برای پرورش ایده و قوه خلاقیت بچه ها درحوزه حفظ محیط زیست و ترافیک، اجرای نمایش شاد و موزیکال همزمان با آموزش با نکات مهم با موضوع رفتار مناسب در ترافیک و رانندگی با ماشین سمیلایتور (ماشین شبیه سازی شده برای شرایط مختلف ترافیکی) از برنامه های آموزشی پارک آموزش ترافیک است که با حضور کارشناسان حوزه هدایت و رانندگی اجرا می گردد.

به گفته مدیر پارک آموزش ترافیک منطقه 10 مدیران مدارس و سایر شهروندان برای هماهنگی می توانند با شماره02196019029 تماس بگیرند تا از برنامه های آموزشی مجموعه بهره مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1587

به "آموزش رایگان فوت و فن رانندگی در بریانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رایگان فوت و فن رانندگی در بریانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید