آپارتمان در شمال تهران متری چند؟

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران : نتیجه تحقیقات میدانی از شرایط قیمتی در بازار مسکن مناطق شمالی از طی فرایند نسبتا با ثبات در نخستین ماه سال حکایت دارد.

آپارتمان در شمال تهران متری چند؟

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دنیای اقتصاد، به گفته بعضی فعالان بازار خرید و فروش مسکن در مناطق یک، دو و سه که تحت عنوان مناطق لوکس پایتخت از آنها یاد می گردد، قیمت هایی که طی هفته های گذشته از سوی بیشتر فروشندگان ملک پیشنهاد می گردد، متناسب با نرخ های متعارف منطقه است.

آنالیز بعضی از فایل های پیشنهادی فروشندگان در این سه منطقه پایتخت نیز حکایت از ثبات نسبی در بازار خرید و فروش این مناطق دارد.

بر اساس گزارش اخیر بانک مرکزی، میانگین معاملات مسکن در اسفندماه گذشته در منطقه یک 68 میلیون و 700 هزار تومان، منطقه دو 48 میلیون و 140 هزار تومان و منطقه سه نیز 62 میلیون و 270 هزار تومان بود که نرخ های پیشنهادی فعلی هم غالبا در همین محدوده و حتی پایین تر هستند.

البته بعضی واسطه های ملکی فعال در این سه منطقه معتقدند فروردین ماه را نمی توان زمان مناسبی برای پیش بینی بازار در ماه های آینده دانست چراکه هر ساله در این ماه با یک رکود در معاملات مواجهیم. با این حال بعضی نیز بر این باورند که بازار مسکن در ماه های آینده تحت تاثیر ثبات در متغیرهای مالی و کاهش ریسک های غیر مالی با ثبات خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 937

به "آپارتمان در شمال تهران متری چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان در شمال تهران متری چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید