آیا روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین برای بچه ها مناسب است؟

به گزارش تور انگلیس، زبان انگلیسی ارزشمندترین هدیه ای است که می توانید به فرزندتان بدهید. افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند می توانند در مدارس و دانشگاه های عالی جهان درس بخوانند، راحت تر سفر نمایند، شغل بهتری به دست آورند و عایدی بیشتری کسب نمایند. آموزش زبان انگلیسی به بچه ها آن ها را برای موفقیت بیشتر در آینده آماده می نماید. شاید با خودتان فکر کنید که هزینه کافی برای ثبت نام فرزندتان در کلاس زبان را ندارید یا از مهارت و تخصص کافی برای آموزش به آن ها برخوردار نیستید. در حال حاضر آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها راحت تر شده است. شما می توانید به وسیله ابزارهای آنلاین برترین اساتید را برای فرزندتان پیدا کنید و کم ترین هزینه را بپردازید.

آیا روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین برای بچه ها مناسب است؟

مزایای کلاس های آنلاین انگلیسی برای بچه ها

همه بچه ها طبق صلاحدید آموزش و پرورش باید یادگیری زبان انگلیسی را از یک مقطع سنی به بعد آغاز نمایند اما همه آن ها به یک اندازه در این مهارت پیروز نمی شوند. در حال حاضر می دانیم که این زبان، رایج ترین زبان در دنیا است به همین علت خلاص شدن از شر آن سخت می باشد؛ زیرا همه ما در یک مقطع سنی مجبور به یادگیری آن می شویم. حتماً شنیده اید که می گویند یادگیری زبان انگلیسی در دوران جوانی آسان تر است. بچه ها و نوجوانان زمان آزاد بیشتری دارند و می توانند ساعات بیشتری را به یادگیری اختصاص دهند؛ به همین علت اغلب والدین دوست دارند فرزندشان هرچه زودتر یادگیری این مهارت را آغاز کند. برترین گزینه برای آموزش زبان انگلیسی کلاس آنلاین است. یادگیری زبان دوم باعث می گردد:

  • رشد شناختی بچه ها تقویت گردد: یادگیری هر زبانی جز زبان مادری مزایای شناختی متعددی مانند تقویت مهارت حل مسئله، رشد تفکر انتقادی، تقویت حافظه بچه ها دبستانی، بهبود خلاقیت و انعطاف پذیری فکری را به همراه دارد.
  • دانش فرهنگی آن ها بهبود یابد: بچه های که قادر به درک دو زبان هستند ارتباطات اجتماعی بیشتری دارند. این مهارت به آن ها یاری می نماید تا با فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار نمایند و فکر بازتری داشته باشند.
  • درصد پیروزیت آن ها بیشتر گردد: دوزبانگی بچه ها را تشویق می نماید تا انگیزه بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی در آینده داشته باشند و این زبان را نسبت به سایر زبان ها راحت تر یاد بگیرند.

چگونه زبان انگلیسی را به بچه ها یاد دهیم؟

میلیون ها راه و روش وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید. از خرید پکیج آموزش مکالمه زبان انگلیسی گرفته تا استخدام یک معلم خصوصی می تواند این مهارت را به فرزندتان یاد دهد اما ما اینجا هستیم تا نحوه یادگیری زبان را به وسیله ابزارها و کلاس های آنلاین به شما آموزش دهیم. ممکن است این راه به فکر شما خطور نکند یا جزء آخرین راه هایی باشد که انتخاب می گردد؛ در صورتی که اگر مزایای آن را بدانید حتماً به عنوان اولین روش انتخابش می کنید.

جدول زمانی انعطاف پذیر

کلاس های آنلاین کیفیت زندگی کودک شما را بهبود می بخشند زیرا اجازه می دهند روزها و زمان هایی که برای آن ها بهتر است صرف یادگیری زبان انگلیسی گردد. شما می توانید بدون هیچ گونه تعهد، اجبار یا محدودیتی روزها و ساعت هایی که می خواهید را انتخاب کنید؛ حتی اجازه دارید برحسب احتیاج فرزندتان حجم فعالیت ها را در طول روز یا ماه تغییر دهید.

دسترسی به برترین اساتید

آموزش آنلاین همه موانع جغرافیایی را از بین می برد و شما را به برترین معلمان و اساتید دنیا نزدیک تر می نماید. اگر می خواهید فرزندتان آموزش مکالمه زبان انگلیسی را زیر نظر یک استاد مطرح یاد بگیرد، می توانید از میان صدها گزینه ای که وجود دارد برترین شخص را انتخاب کنید.

صرفه جویی در حمل و نقل

فرزند داشتن یعنی اینکه شما در میان دغدغه ها و مشغله های روزانه زندگی تان باید زمان زیادی را به او اختصاص دهید. کلاس های آنلاین یاری می نمایند تا در زمانتان صرفه جویی کنید و بعد از برگشت از محل کار یا در میان مشغله های روزانه ای که در خانه دارید امکان آموزش را برای کودک فراهم کنید و اجازه دهید در جو آرام خانه زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

هزینه رایگان یا بسیار اندک

کلاس های آنلاین قیمت های متفاوتی دارند. بعضی از آن ها رایگان هستند و بعضی دیگر با یک هزینه اندک احتیاج شما را برطرف می نمایند. نکته قابل توجه این است که کلاس های آنلاین حتی اگر پولی هم باشند نسبت به کلاس های حضوری قیمت ارزان تری دارند.

پیشنهاد شما برای یادگیری آنلاین چیست؟

اگر در اینترنت در پی روش های آنلاین گشته باشید احتمالاً به علت حجم زیاد پیشنهادات گیج و سردرگم شده اید! در اینجا 4 روش محبوب را از نگاه زبان آموزان و والدین به شما پیشنهاد می دهیم:

Duolingo

Duolingo با طراحی رابط کاربری آسان امکان یادگیری واژگان انگلیسی را برای بچه ها و زبان آموزان جوان آماده نموده است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه امکان یادگیری زبان انگلیسی را به وسیله بازی های مختلف برای فرزندتان فراهم کنید. تنها این ایراد Duolingo این است که فقط واژگان انگلیسی را آموزش می دهد و کاری به مباحث و جنبه های دیگر این زبان ندارد.

Lingokids

این برنامه برای بچه ها 2 تا 8 سال مناسب است. اگر در پی یک تجربه خانوادگی هستید و می خواهید کودکتان با رغبت و انگیزه بیشتری انگلیسی را یاد بگیرد Lingokids را از دست ندهید.

British Council

این وب سایت جزء قدیمی ترین سایت های آموزش زبان انگلیسی است و مطالب مفید زیادی برای بچه ها دارد. شما می توانید در قالب ویدئوهای یوتیوب انگلیسی، آهنگ های پر هیجان و داستان های سرگرم نماینده زبان انگلیسی را به فرزندتان یاد دهید. این سایت رایگان است و منابع زیادی دارد منتها فاقد معلم خصوصی است.

Mortezajavid.com

بعضی از خانواده ها به علت نداشتن سواد انگلیسی یا وقت کافی نمی توانند به تنهایی از عهده آموزش زبان به بچه ها برآیند اما امکان ثبت نام آن ها در کلاس های حضوری را هم ندارند! اگر شما بعلاوه شرایطی دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت Mortezajavid.com مراجعه کنید و بر حسب احتیاجتان برترین پکیج آموزش زبان بچه ها را انتخاب کنید.

از قلم نیاندازید که کلاس های آنلاین انگلیسی علاوه بر اینکه بچه ها را برای آینده آماده می نمایند تعهد و مسئولیت پذیری را به آن ها یاد می دهند. برای آغاز ابتدا برنامه های آموزشی را بر اساس سطح مهارت فرزندتان فراهم کنید، اندازه ساعاتی که شما و فرزندتان می توانید به یادگیری اختصاص دهید را تعیین کنید سپس برنامه های درسی را در این چهارچوب زمانی بگنجانید. در حال حاضر اغلب والدین آموزش آنلاین را به جای آموزش سنتی انتخاب نموده اند پس از آغاز این مسیر نترسید و احساس تنهایی نکنید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1508

به "آیا روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین برای بچه ها مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین برای بچه ها مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید