احتمال ابتلای دختر ترامپ به کرونا ، دادستان کل آمریکا هم کرونامثبت است؟

به گزارش تور انگلیس، کمتر از یک هفته پس از ملاقات با ایوانکا ترامپ و دادستان کل آمریکا در کاخ سفید، وزیر کشور استرالیا تایید کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

احتمال ابتلای دختر ترامپ به کرونا ، دادستان کل آمریکا هم کرونامثبت است؟

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، پیتر داتن با انتشار یک بیانیه بیان نمود نتیجه آزمایش کرونای او مثبت شده است. در بیانیه وزیر کشور استرالیا آمده است: صبح آدینه با تب و گلودرد از خواب بیدار شدم و به توصیه مسئولان بهداشتی آزمایش دادم. نتیجه آزمایش عصر آدینه آمد و معین شد به بیماری کووید-19 مبتلا شده ام. در حال حاضر حالم خوب است.

آفای داتن هفته گذشته در کاخ سفید حضور داشت و با چند مقام ارشد دولت آمریکا از جمله ایوانکا ترامپ، دختر دانلد ترامپ و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا و ویلیام بار، دادستان کل آمریکا ملاقات و مصاحبه کرد. کاخ سفید هنوز درباره احتمال ابتلای ایوانکا به کروناویروس واکنش نشان نداده است.

از سوی دیگر، ترامپ هم در روزهای اخیر در کمترین فاصله با چند فرد مبتلا به کرونا حضور داشته و حتی گفته می گردد با بعضی از آنها دست هم داده است. هر چند رئیس جمهوری آمریکا مدعی شده بیمار نیست و شاید متقاعد گردد برنامه های انتخاباتی خود را لغو یا بدون حضور مردم و طرفداران برگزار کند.

با توجه به هزینه زیاد انجام آزمایش کرونا برای مردم آمریکا، نمایندگان کنگره در کوشش هستند دولت ترامپ را متقاعد نمایند این آزمایش را برای موارد مشکوک به کروناویروس رایگان اعلام کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 203

به "احتمال ابتلای دختر ترامپ به کرونا ، دادستان کل آمریکا هم کرونامثبت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ابتلای دختر ترامپ به کرونا ، دادستان کل آمریکا هم کرونامثبت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید