مقرون به صرفه ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت

به گزارش تور انگلیس، وقتی صحبت از جاروبرقی های آلمانی میشه همه فکرشون میره سمت بوش، در حالی که برند های زیادی وجود دارند که آلمانین و کیفیت خیلی خوبی هم دارند، یکی از این برند های با کیفیت المانی که واقعا جاروبرقی های عالی و درجه یکی را برند فکر یا FAKIR است که متنوع ترین جاروبرقی های بازار را فراوری می نماید.

مقرون به صرفه ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

از فزونی های برند فکر و محصولات فراوری شده به وسیله این برند، باید به تنوع قیمتی بالا هم اشاره کرد، به صورتی که جاروبرقی های این برند از کمترین قیمت ممکن آغاز شده و به قیمت های بالا صعود می نماید. همین تنوع قیمت سبب شده تا هر سلیقه و نیازی را پوشش دهد. ما در این مقاله که به یاری فروشگاه اینترنتی راسته آماده شده است قصد داریم تا یکی از جاروبرقی های مقرون به صرفه قیمت بازار از این برند یعنی جاروبرقی فکر مدل Garcia را به شما عزیزان معرفی نماییم.

جاروبرقی فکر مدل Garcia

این مدل به گونه ای طراحی شده که در فهرست هر خریداری قرار می گیرد. بدنه این جاروبرقی از پلاستیک فشرده ساخته شده که در برابر ضربه های احتمالی از استحکام کافی برخوردار است. بعلاوه دارای توان مصرفی 2400 وات می باشد که با توان مکشی 400 وات، هر گونه ذرات گرد و خاک را به داخل کیسه مکش می نماید. افزون بر این، جاروبرقی Garcia در دسته مدل جارو های فیلتر دار قرار داشته و با جذب ذرات گرد و غبار به درون فیلتر قابل شستشو HEPA سلامتی و نظافت ( با حذف 99.99% ذرات گرد و غبار و البته بیماری زا) را برای شما به ارمغان می آورد.

لوله های تلسکوپی و خرطومی همراه این محصول کاملا ارگونومی طراحی شده اند. لوله تلسکوپی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است ( کهتوضیحاتآن را در ادامه می توانید مطالعه نمایید) بعلاوه لوله خرطومی هم از جنس پلاستیکی است که از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. به لطف طول کابل 6 متری تعبیه شده برای این دستگاه، می توانید شعاع گسترده ای را پوشش داده و نظافت کنید. به یاری نازل های مختلفی که به همراه محصول ارائه می شوند می توانید تمامی گوشه و کنار خانه تان را تمیز کنید.

جاروبرقی فکر مدل Garcia به یک مخزن کیسه ای با ظرفیت 3.5 لیتر مجهز می باشد که به یاری چراغ نشانگری که روی بدنه قرار گرفته است، به محض پر شدن کیسه به شما اطلاع داده می گردد. از دیگر نکات قابل توجه که ممکن است در کنار ویژگی های نام برده شده شما را به خرید جاروبرقی فکر مدل Garcia ترغیب نماید صدای آن است که با توجه به قدرت مکش عالی و قیمت پایینی که دارد حدودا برابر با 76 دسییبل بوده و می توان گفت اندازه نسبتا مناسبی است.

منبع: اتاق
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1092

به "مقرون به صرفه ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین جاروبرقی آلمانی با ضمانت اصالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید