اسکولز: در منچستریونایتد فقط از تمایل یک تیم برای خریدم مطلع شدم

به گزارش تور انگلیس، هافبک انگلیسی سابق شیاطین سرخ می گوید تا جایی که خودش اطلاع دارد در دوران بازیگری اش در اولدترافورد تنها یک تیم برای جذب او دست به کار شده بود.

اسکولز: در منچستریونایتد فقط از تمایل یک تیم برای خریدم مطلع شدم

به گزارش خبرنگاران، پل اسکولز نام تنها تیمی که در دوران حضورش در منچستریونایتد شانس خود را برای جدا کردن او از این تیم امتحان کرد را فاش کرد.

اسکلولز تمام دوران بازیگری خود را در منچستریونایتد گذراند. این اتفاق طی دو دوره رخ داد که دوره دوم پس از خروج از بازنشستگی در ماه ژانویه سال 2012 رخ داد. وفاداری اسکولز به منچستری ها اما سبب نشد که مشتری ایتالیایی اش در سال 2000 برای خرید او پیشنهاد ندهد.

اسکولز به شبکه رادیویی BBC گفت: من هرگز از اینکه تیم دیگری بخواهد مرا جذب کند، مطلع نشدم به جز یک مورد که از طریق یک تماس تلفنی از سوی یک مدیر برنامه، مدیر برنامه سابق برایان رابسون، رخ داد. او به من زمانی که به همراه تیم ملی در مسابقات یورو 2000 بودم زنگ زد و پرسید که آیا دوست دارم به اینتر بروم یا نه. آن تنها تماس تلفنی بود که برای دریافت پیشنهاد بازی در تیمی دیگر دریافت کردم.

اسکولز ادامه داد: من بعد از آن ماجرا دیگر هرگز چیزی نشیدم و مربی (الکس فرگوسن) هم دیگر چیزی به من نگفت. منچستریونایتد باشگاه دوران نوجوانی من بود. من یک منچستری بودم ضمن اینکه با این تیم مدام جام می بردم. اگر مربی به من می گفت که دیگر مرا نمی خواهد، قطعاً با داشتن یک پیشنهاد از یک تیم بزرگ خارجی می رفتم اما هرگز هرگز فرصتی برایم پیش نیامد که بخواهم به طور جدی به بازی در تیم هایی مانند بارسلونا، رئال مادرید یا میلان فکر کنم چون من به هر حال داشتم در بزرگترین تیم دنیا بازی می کردم. ما شاید آنقدر که انتظار می رفت قهرمان لیگ قهرمانان نشدیم اما اگر از تیم هایی قهرمان می شدند بهتر نبودیم از آنها ضعیف تر هم نبودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 278

به "اسکولز: در منچستریونایتد فقط از تمایل یک تیم برای خریدم مطلع شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکولز: در منچستریونایتد فقط از تمایل یک تیم برای خریدم مطلع شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید