عصبانیت اتلتیکو مادرید از تاخیر آرسنال در خرید پارتی

به گزارش تور انگلیس، مدیران اتلتیکو مادرید به شدت از تاخیر باشگاه آرسنال در پرداخت بند خرید توماس پارتی عصبانی هستند و باور دارند که رابطه این دو باشگاه هرگز مانند گذشته نخواهد شد.

عصبانیت اتلتیکو مادرید از تاخیر آرسنال در خرید پارتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، توپچی ها قرارداد 110 میلیون پوندی برای بازیکن غنایی را در روز آخر پنجره جابجایی تابستانی به امضا رساندند که 52.5 میلیون پوند آن بند خرید این بازیکن در قراردادش با باشگاه اسپانیایی بود. آرسنال در این قرارداد 4 ساله بر سر دستمزد هفتگی 260 هزار پوند توافق کرده است. مدیر برنامه پارتی نیز 10 درصد از حق کمیسیون این قرارداد را دریافت می کند. اما آرسنال زمان کافی برای اتلتیکو مادرید قائل نشد تا بتواند با توجه به دریافت بند خرید این بازیک مذاکرات خود با سایر باشگاه ها برای جذب یک جانشین و هافبک دیگر را داشته باشد.

درواقع گفته می شود این مبلغ نیم ساعت پیش از بسته شدن پنجره جابجایی از سوی آرسنال پرداخت شد. اتلتیک خبر داده که تیم اسپانیایی به شدت از آرسنال ناراحت است و یکی از منابع حتی این موضوع را مطرح کرده که عصبانیت اتلتیکو به اندازه ای است که به نظر می رسد رابطه بین دو باشگاه دیگر ترمیم نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 594

به "عصبانیت اتلتیکو مادرید از تاخیر آرسنال در خرید پارتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت اتلتیکو مادرید از تاخیر آرسنال در خرید پارتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید