لیپی: قضاوت در خصوص عملکرد زیدان زود است

به گزارش تور انگلیس، سرمربی پیشین تیم های یوونتوس و تیم ملی ایتالیا می گوید تصورش را نمی نموده که زیدان به سرمربیگری روی بیاورد.

لیپی: قضاوت در خصوص عملکرد زیدان زود است

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی در گفت و گو با روزنامه فرانسوی اکیپ گفت: هرگز فکر نمی کردم که زیدان روزی مربی گردد. من مربی بازیکنی همچون دیدیه دشان بودم که می دانستم می تواند روی نیمکت مربیگری هم به خوبی فعالیت کند، ولی زیدان قطعاً یکی از آنهایی نبود که من به عنوان مربیان آینده تصور می کردم. البته بر این باور هستم که زیزو می تواند در باشگاه بزرگی همچون رئال مادرید به عنوان سرمربی هم عالی کار کند. او به خوبی با روحیات بازیکنان بزرگ در پیروزی ها و شکست ها آشناست.

تیم تحت راهنمایی زین الدین زیدان در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده سوم جدول رده بندی لالیگای اسپانیا قرار گرفته است و امیدهایش برای رسیدن به قهرمانی در فصل جاری این رقابت ها بسیار کمرنگ است.

وی اضافه نمود: به نظرم خیلی زود است که بخواهیم در خصوص عملکرد زیدان قضاوت کنیم. او در میانه فصل راهنمایی رئال مادرید را بر عهده گرفت که انجام چنین کاری همواره سخت است. زیزو احتیاج به این داشت که پیش از آغاز فصل بازیکنانش را بشناسد و عقایدش را به آنها تفهیم کند.

سرمربی پیشین تیم های یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا در سرانجام اعلام نمود: مردم زیدان را دست ِکم خواهند گرفت و از این بابت مطمئن هستم. مردم در زمین بیشتر روی رونالدو تمرکز خواهند کرد و فراموش می نمایند که زیدان مربی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 35

به "لیپی: قضاوت در خصوص عملکرد زیدان زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: قضاوت در خصوص عملکرد زیدان زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید