تور اروپا: جاهای دیدنی ایتالیا ، کشور چکمه ای اروپا

به گزارش تور انگلیس، ایتالیا معروف به کشور چکمه ای بیش از نیمی از تماشای های قاره اروپا را در خود جای داده، با سفر به ایتالیا می توانید از بناهای تاریخی رم بازدید کنید، گشتی هیجان انگیز در میان کانال های آبی ونیز داشته باشید، به تماشا برج کج پیزا رفته و کوچه پس کوچه های میلان زیبا را بگردید. جاهای تماشای ایتالیا هیچ حد و مرزی را نمی شناسند. پس برای شناختن جاذبه های یکی از زیباترین کشورهای اروپایی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تور اروپا: جاهای دیدنی ایتالیا ، کشور چکمه ای اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ایتالیا بیشترین آثار ثبت شده در فهرست میراث دنیای یونسکو را به خود اختصاص داده است پس بی علت نیست که هر یک شهرهای این کشور مجذوب کننده خود به تنهایی مقصدی منحصربه فرد برای سفر و گردشگری به شمار رفته و بیشتر هوادار را در میان مقاصد اروپایی دارد. در ادامه با بخشی از جاهای تماشای ایتالیا آشنا می شویم.

جاهای تماشای رم ایتالیا (Rome)

رم با قدمتی بیش از 2500 سال به عنوان قدیمی ترین پرجمعیت ترین شهر ایتالیا شناخته می گردد. شهری با افسانه های شنیدنی و جاذبه های تماشای که گردشگران را سر ذوق خواهد آورد. جالب است بدانید که رم از روزهای ابتدایی تأسیس تا به همین روز مرکز اقتصاد، سیاست و زادگاه فرهنگ در ایتالیا بوده است. این شهر آثار تاریخی بیشماری برای تماشا دارد اما اگر مدت اقامتتان در رم کوتاه است حتماً بازدید از میدان کلوسئوم به عنوان شناخته شده ترین آثار باستانی ایتالیا، میدان سنت پیر در واتیکان به عنوان مقر اصلی پاپ و مسیحیت، معبد پانتئون با نقوش سنگی تزیین شده خارق العاده، آب نمای تروی که علاوه بر زیبایی داستانی شنیدنی دارد، پله های اسپانیایی، مجموعه موزه های واتیکان و قله سنت آنجلو را در برنامه سفر خود قرار دهید.

جاهای تماشای ایتالیا ونیز (Venice)

شهر ساخته شده بر روی آب اولین تصویری ست که بعد از شنیدن نام ونیز در فکر ها تداعی می گردد اما ونیز در واقعیت بسیار بسیار زیباتر از آنچه هست که در عکس هایش دیده می گردد. به بیان دیگر این شهر را باید از نزدیک دید و لمس کرد. تمامی ساختمان ها، مراکز خرید، عمارت های قدیمی و هر آنچه که در ونیز می بینید بر روی آب ساخته شده و قایق سواری بر روی کانال ها و کوچه پس کوچه های شهر کمترین تصویری ست که از این شهر در فکرتان خواهد ماند. میدان سن مارکو به عنوان میدان مرکزی شهر که وسط خانه های قدیمی و نو احاطه شده، کلیسای تاریخی سن مارکو به عنوان قدیمی ترین کلیسای ونیز، پل افسوس، کانال بزرگ و کاخ دوکاله از معروفترین جاهای تماشای ایتالیا در شهر ونیز هستند.

جاهای تماشای میلان ایتالیا (Milan)

شهر میلان عنوان مرکز مد ایتالیا را از آن خود نموده است. با نگاهی کلی به این شهر می توان ترکیب بسیار زیبای سنت و مدرنتیه را در آن دید. شاید همین ترکیب زیباست که الهام بخش طراحان مد شده و علتی بر آن شده تا برندهای ایتالیایی دنیای فشن را به نام خود سند زنند؛ اما از بخش مد و فشن که بگذریم میلان جاذبه های متنوع بسیاری را برای ارائه به گردشگران دارد. کلیسای جامع میلان به عنوان بزرگترین کلیسای گوتیک دنیا، محله ناویلی با کافه ها، رستوران ها، کانال آب و گالری های هنری مجذوب کنندهش، کلیسای آجری سانتا ماریا دله گرتزیه، نگارخانه ویتوریو امانوئل دوم (Galleria Vittorio Emanuele II)، تالار آلااسکالا (Teatro Alla Scala) به عنوان محلی برای بزرگترین اپراهای دنیا، پارک سِمپیون (Sempione) که زیباترین پارک میلان شناخته می گردد و خرابه های رومی سن لورنزو (Colonne di San Lorenzo) از جاذبه هایی هستند که در میلان می توانید از تماشا آن ها لذت ببرید.

برج کج پیزا (Leaning Tower of Pisa)

پیزا بندری ست کوچک در ایتالیا که در هواداران بسیار زیادی در بین علاقه مندان به معماری دارد. این شهر بیشتر محبوبیت خود را مدیون حضور برج کج پیزا است برجی که با انحرافی که دارد توانسته به یکی از معروفترین جاهای تماشای ایتالیا تبدل گردد. این برج زاویه ای متفاوت با تمام ساختمان های دنیا نسبت به سطح زمین دارد. این برج یادگاری ست به جا مانده از قرون وسطی که هفت ناقوس دارد. هر یک از این ناقوس ها نماد یک نت از موسیقی بوده زمانی نقشی مهم در زمان سنجی دارند. برای رسیدن به بالاترین نقطه برج بایستی صدها پله را پشت سر بگذارید اما وقتی به قله پیزا برسید با چنان چشم انداز شگفت انگیزی روبرو خواهید شد که خستگی از تنتان به در می گردد.

جاهای تماشای فلورانس ایتالیا (Florence)

فلورانس از شهرهای خوش آب و هوا و شمالی ایتالیاست که با آثار تاریخی منحصربه فرد چهره ای مجذوب کننده و تماشای دارد. هنرمندانی مانند میکل آنژ، داوینچی و بوتیلی در این شهر متولد شده و به اعتقاد بسیاری فلورانس خاستگاه جنبش هنری رنسانس ایتالیایی شناخته می گردد. از جاهای تماشای ایتالیا که در شهر فلورانس قرار گرفته اند می توان به کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره به عنوان کلیسای اصلی شهر، گالری اوفیتزی که یکی از برترین موزه های هنری دنیا به شمار می رود، میدان سینیوریا با قدمتی چند ساله و بناهایی با معماری های خارق العاده، کاخ وکیو، گالری آموزشگاه و پیازاله میکل آنژ اشاره نمود.

ایتالیا گردی در تور اروپا

ایتالیا را می توان پایه ثابت دانست. به بیان دیگر اروپا گردی بدون بازدید از رم، ونیز و فلورانس کامل نمی گردد؛ بنابراین بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در کنار اسپانیا و فرانسه ایتالیا گردی را نیز در فهرست برنامه فر خود به اروپا قرار دهند. این کشور زیباترین جاذبه های تاریخی، منظره ها طبیعی و حتی سواحل رؤیایی اروپا را در خود دارد. جهت رزرو تور ایتالیا و دریافت ویزای شینگن با همکاران ما در واحد تورهای خارجی ذر ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید ...

منبع: ستاره ونک
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1449

به "تور اروپا: جاهای دیدنی ایتالیا ، کشور چکمه ای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: جاهای دیدنی ایتالیا ، کشور چکمه ای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید