اظهارات دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره شرایط لیگ روسیه

به گزارش تور انگلیس، سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان که در لیگ روسیه بازی می کند درباره شرایط این روز های تیمش اظهارات جالبی را انجام داد.

اظهارات دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره شرایط لیگ روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ، سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان که در لیگ روسیه و در تیم گازپروم بازی می کند درباره آخرین شرایط این تیم در لیگ فوتسال روسیه گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و در حال حاضر صدرنشین جدول رقابت های سوپر لیگ روسیه هستیم. هدف گذاری باشگاه قهرمانی در مسابقات لیگ و حضور در رقابت های جام باشگاه های اروپا است. امیدوارم که این امر محقق شود. حدود 35 روز می شود که تمرینات تیم تعطیل شده و حدود 23 روز هم کشور روسیه در قرنطینه کامل واقع شده است و به تبع آن ما هم در قرنطینه هستیم و شرایط برای ما بسیار سخت شده است.

او اضافه نمود: با توجه به محدودیت های رفت و آمد که در کشور روسیه وجود دارد هر روز صبح زود حدود 50 دقیقه در زمین دویی که در رو به روی محل اسکانمان واقع شده است تمرینات هوازی و بدنی خودم را انجام می دهم و بعد از آن هم در خانه تمرینات کششی را دنبال می کنم. به مردم خوب کشورمان توصیه می کنم که در هر شرایطی ورزش کردن را فراموش نکنند.

محمدی همچنین درباره شرایط تیم ملی هم گفت: امسال تیم ملی باید در 2 تورنمنت بسیار سخت و مهم شرکت کند. یکی رقابت های جام ملت های آسیا و دیگری هم مسابقات جام جهانی است. قرار است فیفا روز 11 اردیبهشت ماه تاریخ دقیق برگزاری مسابقات جام جهانی را اعلام کند و امیدوارم که با تدابیر کادر فنی و همچنین با حمایت های همه جانبه، فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تیم ملی را از لحاظ روحی و روانی آماده این مسابقات کنند تا به مانند گذشته تیم ملی فوتسال کشورمان بتواند همچون گذشته باعث افتخار آفرینی باشد و مهم تر از همه اینکه بتوانیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 334

به "اظهارات دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره شرایط لیگ روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره شرایط لیگ روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید