افراد شاد و پیروز چه عادات روزانه ای را دنبال می نمایند؟

به گزارش تور انگلیس، شاد بودن یعنی اینکه قانع باشید

تا حالا به این موضوع فکر نموده اید که چطور می توانیم شاد زندگی کنیم؟ شاید مهمترین آنها این است که قانع و شکرگذار داشته هایمان باشیم. سایتی به نام quora، پلتفورمی است که میتوانند سوالات خود را به اشتراک بگذارند، تا بتوانند از مطالب آموزنده ای که کاربران دیگر اطلاع رسانی می نمایند، بیشتر و بهتر بیاموزند. اخیرا سوالی در این رابطه مطرح شده است: مهم ترین نکاتی که فکر می کنید همه باید در زندگی از آن ها اطلاع داشته باشند چه چیزهایی هستند؟ ، میرا زاسلاو (Mira Zaslove) بنیان گذار استارتاپ و یکی از مدیران مطرح به این سوال پاسخ داده و کارهای لازم برای داشتن یک زندگی شاد را به 5 مرحله تقسیم نموده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

افراد شاد و پیروز چه عادات روزانه ای را دنبال می نمایند؟

1- با افراد خوب معاشرت کنید

مردمی که بیشترین زمان خود را با آن ها سپری می کنید بیشتر از هر چیز دیگری روی زندگی شما تأثیر می گذارند. بنابراین زمان باارزش خود را با افرادی سپری کنید که احساس خوبی به شما داده و باعث می شوند در کارهایتان پیشرفت کنید. زندگی شما با افرادی که به فکر پیشرفتتان هستند بهتر خواهد شد. بسیاری از افراد قدرت تأثیر کسانی که در اطرافشان هستند را نادیده می گیرند. کسانی که حسود هستند، به شما باور ندارند و مانع پیشرفت شما در زندگی می شوند را از زندگی خود کنار بگذارید. با فردی ازدواج کنید که باعث می گردد شما برترین توانایی های خود را به نمایش بگذارید. در محیطی کار کند که رئیس آن استعدادهای شما را می بیند و سعی می نماید آن ها را شکوفا کند. دوستی خود را با کسانی تقویت کنید که شما را به تفریح و امتحان کردن چیزهای نو تشویق می نمایند.

2- ویژگی های خوب دیگران را ببینید

افراد خوب را دور خودتان جمع کنید و سپس برترین ویژگی هایشان را ببینید. هرگز پشت سر شخصی بدگویی نکنید. مطمئن باشید که این صحبت ها روزی به گوش آن شخص می رسند و احساس خیلی بدی بابت این موضوع به شما دست خواهد داد. سعی کنید تا جای ممکن خوبی های واقعی هر فرد را ببینید و در خصوص آن ها حرف بزنید. در خصوص دیگران با احترام صحبت کنید تا هم خودتان و هم آن ها احساس خوبی داشته باشید. چیزی که شما در دیگران می بینید تأثیر زیادی هم روی شما و هم دیگران می گذارد و اینکه در خصوص آن ها چگونه صحبت می کنید مخصوصا در یک محیط کاری درواقع شخصیت خودتان را آشکار می نماید. به یاد داشته باشید زمانی که شما به دیگران اعتماد کنید آن ها نیز به شما اعتماد خواهند کرد.

3- شکرگزار باشید

سعی کنید بیشتر در خصوص چیزهایی که دارید شکرگزار باشید تا اینکه از چیزهایی که ندارید شکایت کنید. کوشش خودتان را بکنید و سپس کمی به خودتان استراحت دهید. اگر به موفقیت رسیدید این پیروزی را جشن بگیرید. هر روز قبل از خواب شبانه به چیزهای خوبی که در زندگی دارید فکر کنید و اگر کسی به شما یاری نموده است از او قدردانی کنید. روزی یک بار از کلمه متشکرم بهره ببرید تا تأثیر آن را روی زندگی و احساسات خود ببینید. چه زمانی که شکست خوردید و چه زمانی که به موفقیت رسیده اید با خودتان مهربان باشید.

4- تفریح که عاشقش هستید را پیدا کنید

تفریح مورد علاقه خود را پیدا نموده و خودتان را مشغول نگهدارید. سعی کنید که در انجام دادن آن پیشرفت کنید و حرفه ای شوید. باغبانی، آشپزی، عکاسی، موسیقی، اسب سواری، پیاده روی، حل جدول سودوکو و حتی پاسخ دادن به پرسش های دیگران در سایت Quora از جمله تفریحاتی هستند که با تمرین کردن در آن ها می توانید رشد کنید و حرفه ای شوید. تنها کافی است چیزی که شما را مسرور می نماید و از انجام دادنش خسته نمی شوید را پیدا کنید. افرادی که علاقه مندی هایی مشابه شما دارند را شناسایی کنید و با آن ها وقت بگذرانید. با همسر و دوستانتان کارهایی که دوست دارید را انجام دهید.

5- مراقب سلامتی ذهنی، فیزیکی و اقتصادی خود باشید

هیچ چیزی آرامش بخش تر از فکر آرام و تن سالم نیست. به هر قیمتی که شده از سلامتی خودتان محافظت کنید. خوب بخوابید و غذاهای خوب بخورید. زمانی را به فعالیت های بیرون از خانه اختصاص دهید، ورزش کنید و هوای تازه بخورید. حواستان به پولی که خرج می کنید باشد و زیر بار قرض نروید. تا جای ممکن در هزینه ها صرفه جویی کنید، از بازی های شرطی و قرض کردن پول هایی که از عهده پرداختشان برنمی آیید اجتناب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1375

به "افراد شاد و پیروز چه عادات روزانه ای را دنبال می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد شاد و پیروز چه عادات روزانه ای را دنبال می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید