افشای اولین خبر ها و تصاویر از گلکسی A33 سامسونگ

به گزارش تور انگلیس، پس از عرضه گوشی های سری Galaxy A32 سامسونگ در اوایل سال 2021 میلادی، حرف و حدیث ها درباره جانشین این گوشی نیز شروع شد که Galaxy A33 نامیده می گردد. حالا وبسایت 91mobiles با همکاری Onleaks افشاگر مشهور، برای اولین بار تصاویر رندری از گوشی Galaxy A33 5G منتشر نموده اند که که طراحی، رنگ ها و مشخصات آن را فاش می سازد.

افشای اولین خبر ها و تصاویر از گلکسی A33 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی A32 5G را در ژانویه سال 2021 عرضه کرد و یک ماه بعد نسخه 4G آن را نیز روانه بازار کرد. یک نسل قبل از این سری، یعنی Galaxy A31 عملکرد بسیار خوبی در بازار داشت و در رده گوشی های محبوب سامسونگ نهاده شد. گلکسی ای 32، اما هنوز عملکرد یک ساله خود را در بازار به انتها نرسانده، هرچند تا به امروز هدف فروش مناسبی را کسب نموده است. حالا بسیاری می خواهند بدانند که گوشی آینده گلکسی ای 33 سامسونگ چه تعیینات ویژه ای نسبت به این دو مدل فعلی ارائه خواهد داد.

این تصاویر دو گزینه رنگی از گوشی هوشمند آینده را با تنظیمات دوربین چهارگانه عقب نشان می دهد، هرچند اطلاعات قبلی به ما می گوید که این گوشی در گزینه های رنگی آبی روشن و نارنجی نیز عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده اخیر، انتظار می رود این گوشی در ژانویه 2022 به بازار عرضه گردد. در ادامه نگاهی به طراحی و تعیینات افشا شده گوشی هوشمند Galaxy A33 5G سامسونگ خواهیم انداخت.

طراحی و تعیینات گلکسی A33 5G سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A33 5G سامسونگ با یک صفحه نمایش تخت 6.4 اینچی با طراحی سوراخ پانچ Infinity-U برای دوربین سلفی، عرضه خواهد شد که انتظار می رود صفحه نمایش آن از نوع FHD+ Super AMOLED باشد. این گوشی بعلاوه دارای چهار دوربین پشتی خواهد بود که جزئیات سنسور های دوربین هنوز تعیین نیست.

گوشی هوشمند گلکسی A33 5G دارای یک پورت USB Type-C برای احتیاج های دیتا و شارژ است، اما این تلفن همراه فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود که می تواند برای علاقه مندان به چندرسانه ای بد باشد. ابعاد این گوشی 159.7 در 74 در 8.1 میلی متر است که اطلاعات فاش شده قبلی حاکی از آن بود که این گوشی در رنگ های نارنجی، آبی روشن، سیاه و سفید عرضه خواهد شد. با این همه تا به امروز فقط رندر های رسمی از گزینه های رنگی سیاه و سفید این گوشی به بیرون درز نموده است.

همانگونه که اشاره شد، ماژول دوربین پشتی مستطیلی شکل این گوشی دارای تنظیمات دوربین چهارگانه است که شبیه به Samsung Galaxy A32 5G می باشد. با این حال، این بار باید انتظار حسگر های دوربین بسیار بهبود یافته و با وضوح بالاتر را از سامسونگ داشته باشیم. بعلاوه بریدگی های بلندگوی پایین، میکروفون، کانکتور USB Type-C، دکمه های صدا و دکمه پاور قابل مشاهده است. سینی سیم کارت نیز در پایین گوشی قرار گرفته است. به گزارش خبرنگاران، گلکسی A33 نو یک گوشی هوشمند 5G میان رده از سامسونگ خواهد بود که جزئیات بیشتر در خصوص آن باید در ماه های آینده فاش گردد. انتظار می رود این گوشی در اوایل ژانویه 2022 عرضه گردد و ممکن است فقط در گزینه 5G در دسترس باشد.

منبع: 91mobiles

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1253

به "افشای اولین خبر ها و تصاویر از گلکسی A33 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اولین خبر ها و تصاویر از گلکسی A33 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید