ویوو تیزری رسمی درباره عرضه گوشی تاشو منتشر کرد

به گزارش تور انگلیس، اینطور که به نظر می رسد، ویوو هم قرار است به زودی به جمع شرکت های فعال در زمینه فراوری گوشی های تاشو اضافه گردد چرا که به تازگی تیزری از گوشی تاشوی مورد انتظار خود را منتشر کرد.

ویوو تیزری رسمی درباره عرضه گوشی تاشو منتشر کرد

ویوو یکی از برترین شرکت های تولیدنماینده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که اگرچه در بین سه شرکت برتر حضور ندارد اما واقعا کیفیت و عملکرد گوشی هایش عالی هستند. غالبا محصولات ویوو در کشور چین به فروش می رسند و یکی از اصلی ترین دلایل ناشناخته بودن این برند هم همین است که امیدواریم طی سال های آینده بازار خود را توسعه دهد.

اما اینطور که به نظر می رسد، شرکت چینی قرار است به زودی از یک گوشی تاشو رونمایی کند. گوشی های تاشو اکنون به لطف سامسونگ و محصولاتش به محبوبیت بسیار بالایی رسیده اند و فروش خوبی هم دارند. شرکت کره ای هم فعلا تنها پرچم دار این بازار محسوب می گردد و صحبت از سایر شرکت های دیگر نیست.

حاکمیت سامسونگ اما قرار نیست با همین شرایط ادامه پیدا کند. چرا که شرکت های دیگر هم فرمول ساخت چنین محصولاتی را بلد شدند و یکی پس از دیگری، از طرح اولیه گرفته تا یک محصول واقعی نظیر می میکس فولد، هواوی میت ایکس و … را رونمایی و حتی به بازار عرضه می نمایند. این شرکت ها هم می خواهند سهمی از این بازار آینده دار را مال خود نمایند که به نظر می رسد ویوو هم جزئی از آن ها خواهد بود.

اینکه با قاطعیت در این رابطه صحبت می کنیم به این خاطر است که شرکت به وسیله حساب رسمی خود در ویبو، تصویری را به اشتراک گذاشت که باید آن را به نوعی اولین تیزر رسمی گوشی تاشوی شرکت بدانیم. گفته می گردد این گوشی ویوو X فولد نام خواهد داشت. شکل ظاهری گوشی خیلی در این تصویر تعیین نیست اما با توجه به اینکه به سمت داخل نمایشگر خم می گردد، می توان گفت فرم فاکتور آن شبیه به گلکسی زد فولد 3 است. در این تصویر بعلاوه تبلت ویوو پد هم به نوعی به نمایش گذاشته شده که در سمت چپ می توانید آن را مشاهده کنید.

اینطور که به نظر می رسد، در رویداد معرفی از گوشی تاشوی ویوو باید شاهد رونمایی از این تبلت هم باشیم. حال چه زمانی این اتفاق رخ می دهد تعیین نیست. پیش از این هم می دانستیم ویوو روی یک گوشی تاشو مشغول کار است و چندین بار خبرهایی هم در رابطه با آن منتشر شده اما این اولین باری است که تیزری رسمی در رابطه با آن منتشر می گردد. این می تواند به معنای نزدیک شدن به زمان رونمایی هم باشد.

متأسفانه ویوو فقط همین یک تصویر را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت و هیچ اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نداد. اما شرکت مدعی شد روز دو شنبه، یعنی دو روز دیگر، پستی را حاوی اطلاعات مهم و سورپرایزهای مجذوب کننده منتشر خواهد نمود. این احتمال وجود دارد که دو روز دیگر، تاریخ رونمایی از ویوو X فولد و ویوو پد هم تعیین گردد. البته به خاطر داشته باشید این گوشی و تبلت با هر شرایطی ابتدا در کشور چین در دسترس قرار می گیرند و بعد از گذشت چند ماه احتمالا باید شاهد حضور آن ها در بازار دنیای نیز باشیم. قیمت این گوشی هم به احتمال زیاد در همان مراسم معارفه اعلام خواهد شد.

طبق شایعاتی که در حال حاضر وجود دارد، ویوو X فولد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد که در برترین پرچم دارهای حال حاضر دیده می گردد و عملکرد خوبی هم دارد. نمایشگر داخلی گوشی 8.0.3 اینچی است و از وضوح بسیار عالی +QHD و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. بعلاوه گفته می گردد این گوشی یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی را به عنوان منبع تغذیه در اختیار خواهد داشت که از شارژر سیمی 80 واتی و بی سیم 50 واتی پشتیبانی می نماید.

انتظار می رود ویوو این شارژر را درون جعبه X فولد قرار دهد چراکه شرکت های چینی فعلا خیلی اشتیاقی به حفاظت از محیط زیست نشان نداده اند. این شرکت ها فعلا تمرکز خود را روی فروش بیشتر و سود بیشتر گذاشته اند و بنابراین با سیاستی که در قیمت گذاری محصولات شان دارند، سود کسب می نمایند. برخلاف اپل و سامسونگ که باید حتما کاربران را از چیزی محروم نمایند تا بتوانند سود بیشتری کسب نمایند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1423

به "ویوو تیزری رسمی درباره عرضه گوشی تاشو منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویوو تیزری رسمی درباره عرضه گوشی تاشو منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید