افشای راز جالبی از زندگی هری کین

به گزارش تور انگلیس، مربی سابق آموزشگاه آرسنال فاش کرد هری کین از ابتدا تصمیم داشت یک دروازه بان باشد!

افشای راز جالبی از زندگی هری کین

برترین گلزن تاریخ تاتنهام در دوران کودکی به وسیله آموزشگاه باشگاه آرسنال به فوتبال معرفی گردید. اما روی ماسی، رئیس آموزشگاه باشگاه آرسنال در نهایت مجبور شد در سن 12 سالگی او را رها کند.

اکنون مربی سابق آرسنال فاش نموده که پت، پدر کین، به او گفت که پسرش مایل است دروازه بان گردد... هر چند این اتفاق هرگز رخ نداد.

او گفت:وقتی هری را می بینم، نمی توانم به زمانی که او یک نوجوان 12 ساله با چشمان کوچکی بود فکر نکنم. او با مادر و پدرش در دفتر من نشسته بود و به او گفتم با استانداردی که در پی آن بودیم، مطابقت ندارد. این سخت ترین قسمت کار بود، گفتن این جملات به بچه ها که آموزشگاه دیگر مایل به همکاری با آن ها نیست.

پدر هری برگشت و به من گفت که او اکنون می خواهد دروازه بان گردد و فکر کردم کمترین کاری که می توانم انجام دهم این بود که او را برای تمرین با مربی دروازه بانمان، الکس ولش، بفرستم. الکس یکی از برترین ها بود و تنها پس از چند جلسه به من گفت: روی، این پسر هرگز در دروازه قرار نخواهد گرفت، بنابراین این بار هری مجبور شد، آموزشگاه را ترک کند. می دانم که چقدر او را آزار می داد.

کین پس از جدایی از آرسنال بهبود یافت به وسیله باشگاه تاتنهام جذب شد. مسی 79 ساله که بازیکنانی مانند بوکایو ساکا، جک ویلشر، امیل اسمیت رو، جاش داسیلوا و جو ویلاک را تربیت نموده اکنون هری کین را تحسین می نماید.

او اضافه نمود:بعضی از بچه ها برای همواره در این بازی شکست می خورند زیرا نمی توانند ناامیدی را پشت سر بگذارند. اما هری سخنان من را به عنوان یک چالش تلقی کرد. او برای سه سال در ساندی لیگ بازی کرد و سپس با اسپرز قرارداد امضا کرد. من همواره یک آرسنالی هستم اما پشتکار هری کین اعتباری برای او و خانواده اش است.

هری کین ماه گذشته در پیروزی 2-1 مقابل ایتالیا با یک پنالتی از 53 گل ملی وین رونی فراتر رفت. کین اکنون در 82 بازی 55 گل برای کشورش به ثمر رسانده و 17 پاس گل نیز داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1581

به "افشای راز جالبی از زندگی هری کین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای راز جالبی از زندگی هری کین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید