امروز در این منطقه ها باران می بارد ، خیزش گرد و خاک در برخی استان ها ، این دریا تا سه شنبه مواج است

به گزارش تور انگلیس، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها از شرایط جوی کشور، از بارش پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک اطلاع داد.

امروز در این منطقه ها باران می بارد ، خیزش گرد و خاک در برخی استان ها ، این دریا تا سه شنبه مواج است

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی اعلام نمود که امروز در برخی منطقه ها شمال غرب ، جنوب شرق ، شرق ، شمال شرق و دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعدوبرق و در برخی منطقه ها واقع در غرب ، مرکز، استان های ساحلی دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می دهد.

یکشنبه و دوشنبه در برخی منطقه ها شمال غرب ، شمال شرق ، شرق ، جنوب شرق ، سواحل دریای خزر، بخش هایی از مرکز و دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعدوبرق انتظار می رود.

سه شنبه و چهارشنبه در برخی منطقه ها شمال غرب ، شمال شرق ، شرق و استان های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد.

امروز در برخی منطقه ها شمال غرب و نوار مرزی غرب و جنوب غرب کشور، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

یکشنبه در شمال غرب ، غرب و جنوب تهران، دوشنبه در شمال غرب ، غرب ، جنوب غرب ، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی و سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق ، شرق و برخی منطقه ها استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات ، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گردوخاک رخ می دهد.

امروز شمال و غرب خلیج فارس ، دوشنبه خلیج فارس ، تنگه هرمز و شرق دریای عمان و سه شنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1586

به "امروز در این منطقه ها باران می بارد ، خیزش گرد و خاک در برخی استان ها ، این دریا تا سه شنبه مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز در این منطقه ها باران می بارد ، خیزش گرد و خاک در برخی استان ها ، این دریا تا سه شنبه مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید