انتقال شماری از داعشی ها از سوریه به عراق توسط آمریکا

به گزارش تور انگلیس، رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی اعلام نمود که ایالات متحده آمریکا با هدف ضربه زدن به امنیت عراق، شماری از تروریست های تکفیری را از سوریه به این کشور منتقل کرده است.

انتقال شماری از داعشی ها از سوریه به عراق توسط آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، جبار المعموری رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا در حمایت از تروریسم تکفیری داعش، اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: طی روز های اخیر آمریکایی ها شماری از عناصر تکفیری داعش در اردوگاه سوری الهول را جابجا کرده است. احتمال می رود که واشنگتن این عناصر را به عراق منتقل کرده باشد.

المعموری در ادامه تأکید کرد: واقعیت آن است که واشنگتن به دنبال ضربه زدن به امنیت منطقه غرب آسیا است و به همین منظور از تروریست های حاضر در اردوگاه الهول در سوریه بهره برداری می کند.

وی با بیان اینکه بیش از 30 هزار نفر در این اردوگاه زندگی می کنند، گفت: در 72 ساعت گذشته بیش از 30 عنصر داعشی ساکن این اردوگاه به مکان نامعلومی منتقل شده اند و این نگرانی وجود دارد که از آن ها برای ضربه زدن به امنیت عراق استفاده شود.

گفتنی است، اردوگاه الهول در سوریه هزاران نفر از سرکردگان و تروریست های داعشی را در خود جای داده است که پس از آزادسازی شهر های عراق از کنترل این گروه تروریستی به این اردوگاه گریخته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 995

به "انتقال شماری از داعشی ها از سوریه به عراق توسط آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال شماری از داعشی ها از سوریه به عراق توسط آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید