اپل بعضی از تولیدات ایرپادز و بیتس خود را به هند منتقل می نماید

به گزارش تور انگلیس، در سال های اخیر، اپل آغاز به تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود نموده و فراوری محصولات خود مانند آیفون ها را از چین به منطقه ها دیگر مانند هند انتقال داده است. به همین دلیل، اکنون به نظر می رسد که این شرکت میخواهد بعضی از فراوریات هدفون های بی سیم ایرپادز و بیتس را نیز به هند منتقل کند.

اپل بعضی از تولیدات ایرپادز و بیتس خود را به هند منتقل می نماید

این گزارش که از خبرگزاری رویترز منتشر شده نشان می دهد که غول کوپرتینویی در حال آماده شدن برای ساخت هدفون تازه بیتس در هند است. علاوه بر این و طبق گفته منابع مطلع، ظاهراً شرکت سازنده آیفون در حال برنامه ریزی برای انتقال بعضی از فراوریات ایرپادزها به این کشور نیز هست. بر اساس گزارش منتشر شده از رویتزر، تامین نماینده چینی اپل یعنی شرکت Luxshare Precision Industry بعلاوه میخواهد فراوری ایرپادزها را در هند شروع کند.

از سوی دیگر، تأمین نماینده اصلی اپل یعنی شرکت فاکس کان مسئولیت فراوری هدفون بیتس در این منطقه را بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر، شرکت Luxshare بر افزایش فراوری ایرپادز در ویتنام تمرکز نموده و بنابراین ممکن است فرایند انتقال این عملیات به هند کمی طول بکشد. باید اشاره کنیم غول فناوری آمریکایی در حال برنامه ریزی برای انتقال بخشی از فراوریات خود از چین بوده و تازهترین محصول آن سری آیفون 14 است که قرار است به زودی در این کشور فراوری گردد.

به گفته تحلیلگران شرکت جی پی مورگان (JP Morgan)، کوپرتینویی ها می خواهند کشور هند را در کنار ویتنام را به قطب های فراوری جهانی خود تبدیل نمایند. در گزارشی که تحلیلگران این شرکت به اشتراک گذاشته اند آمده که اپل 5 درصد از فراوری جهانی آیفون 14 را تا اواخر سال 2022 به هند منتقل خواهد نمود و ظرفیت فراوری خود در این کشور را به فراوری 25 درصد از کل آیفون تا سال 2025 افزایش خواهد داد.

آن طور که به نظر می رسد، اپل روی کاهش وابستگی خود به چین که مرکز اصلی فراوریات این شرکت است، کار می نماید. به همین دلیل، این شرکت تمرکز مونتاژ و فراوریات خود را بر مناطقی مانند هند، مکزیک و ویتنام افزایش داده است. علاوه بر این ها، فراوری در هند بعلاوه به این شرکت یاری می نماید تا هزینه های کمتری را برای فراوریات محصولات بپردازد و همین عامل نیز ممکن است به کاهش برچسب قیمتی این محصولات در بازار منجر گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1496

به "اپل بعضی از تولیدات ایرپادز و بیتس خود را به هند منتقل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بعضی از تولیدات ایرپادز و بیتس خود را به هند منتقل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید