آنالیز موانع تکمیل و توسعه تصفیه خانه آبادان

به گزارش تور انگلیس، رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از تصفیه خانه شهید کشتکار شهر آبادان، بر برطرف مسائل و موانع این تصفیه خانه و بهبود موضوع آب رسانی به منطقه تاکید نمود.

آنالیز موانع تکمیل و توسعه تصفیه خانه آبادان

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه شنبه 11 شهریور) در جریان نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان، از تصفیه خانه شهید کشتکار شهر آبادان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و موانع پیش رو برای تکمیل و توسعه این تصفیه خانه نهاده شد.

در این بازدید جمعی از نیروهای پیمانکاری تصفیه خانه شهر آبادان با دکتر قالیباف گفت وگو و مطالبات و مسائل خود را با ایشان مطرح کردند.

لازم به ذکر است تصفیه خانه شهید کشتکار شهر آبادان در شرایط کنونی با 30 درصد از ظرفیت مشغول به فعالیت بوده و به 43 روستای منطقه آبرسانی می نماید.

مهمترین مسائل تصفیه خانه شهر آبادان، کمبود تجهیزات، مسائل زیرساختی، عدم تملک اراضی برای لوله گذاری جهت آبرسانی، نبود فیلتراسیون جهت تصفیه آب و اصلاح و بهسازی خط انتقال آب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 496

به "آنالیز موانع تکمیل و توسعه تصفیه خانه آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موانع تکمیل و توسعه تصفیه خانه آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید