به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/البرز سرمربی تیم گل ریحان البرز گفت: به زودی و در فصل جابجایی بازیکنان جدید به تیم اضافه می شوند.

به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم

اصغر مازیار روز دوشنبه ششم بهمن پس از تساوی مقابل قشقایی شیراز گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم ما در نیمه دوم گل اول را دریافت کردیم ولی بازیکنان ما به خوبی به بازی برگشتند و گل تساوی را به ثمر رساندیم.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: با توجه به شرایط گذاشته و اینکه چند بازیکن تیم با مصدومیت روبرو بودند ولی از تمام بازیکنان تیم راضی هستم و کوشش خود را انجام دادند و امیدوارم در ملاقاتهای آینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی گل ریحان در پاسخ به این سوال آیا برنامه ای برای جذب بازیکن جدید دارید گفت: در همان ابتدای حضورم درخواست خود را برای جذب بازیکن به مدیرعامل باشگاه ارائه کردم و انشالله به زودی و در فصل جابجایی بازیکنان جدید به تیم اضافه می شوند ولی باید به این نکته اشاره کنم که در تیم ما بازیکنان خوب و آینده داری حضور دارند که می توانند در ادامه لیگ پیروز باشند.

مازیار در ارتباط با حواشی ملاقات با قشقایی و تاخیر در برگزاری این مسابقه گفت:خیلی خوب می گردد که اگر قرار است بازی در لیگ یک برگزار گردد برنامه ریزی از قبل به صورت دقیق انجام گردد که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم چون تاخیر در برگزاری مسابقه در روحیه بازیکنانم تاثیر گذار بود.

ملاقات گل ریحان البرز و قشقایی شیراز عصر دوشنبه با نتیجه یک بر یک در استادیوم انقلاب به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 801

به "به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید