تراشه تنسور G4 گوگل را احتمالاً سامسونگ فراوری می نماید

به گزارش تور انگلیس، یکی از منابع مطلع بازار می گوید گوگل ظاهراً میخواهد فراوری تراشه تنسور G4 را به شرکت سامسونگ واگذار کند.

تراشه تنسور G4 گوگل را احتمالاً سامسونگ فراوری می نماید

به گزارش دیجیاتو، با وجود اینکه پیش تر در خبر های غیررسمی گفته شده بود که ظاهراً گوگل میخواهد فراوری تراشه تنسور G4 را به شرکت TSMC واگذار کند، اما حالا یکی از منابع مطلع بازار می گوید این شرکت ظاهراً میخواهد فراوری تراشه مذکور را به سامسونگ واگذار کند.

این منبع مطلع با نام کاربری Revegnus پیش تر اعلام نموده بود که فراوری تراشه تنسور G4 گوگل به بزرگ ترین کارخانه فراوری نیمه هادی دنیا، یعنی TSMC سپرده می گردد، اما حالا همین منبع ادعای قبلی خود را رد نموده است و می گوید گوگل برای تراشه سال آینده خود برنامه های دیگری را دنبال می نماید.

فراوری تراشه تنسور G4 در نهایت به کدام شرکت واگذار می گردد؟

براساس اطلاعات فاش شده از سوی این منبع مطلع، تراشه تنسور G4 گوگل با هسته اصلی کورتکس X4 و هسته های CPU عملکردی Cortex-A715 و هسته های کارآمد Cortex-A520 و پردازنده گرافیکی آرم Immortalis-G715 عرضه می گردد. هنوز اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص تعیینات این تراشه و پیکربندی آن در دست نیست، اما به نظر می رسد نسبت به نسخه تنسور G3 پیشرفت نموده باشد.

بعلاوه به صورت دقیق تعیین نیست چرا گوگل تصمیم گرفته است فراوری تراشه تنسور G4 را به سامسونگ محول کند. منبعی که این خبر را به اشتراک گذاشته نیز اطلاعاتی در این مورد منتشر ننموده است. اما اگر گوگل فراوری این تراشه را به TSMC بسپارد، انتظار می رود TSMC از فناوری 3 نانومتری برای فراوری تنسور G5 استفاده کند و سری پیکسل 10 در سال 2025 با این تراشه به بازار عرضه گردد.

اگر هم گوگل تصمیم بگیرد فراوری تراشه تنسور G4 را به سامسونگ بسپارد، این بدان معنی است که سامسونگ مسائل عملکردی قبلی را رفع نموده است و می تواند تراشه هایی فراوری کند که بیش از حد گرم نشوند. باید دید درنهایت گوگل کدام مسیر را انتخاب می نماید و در آینده گوشی های پیکسل با تراشه کدام شرکت در دسترس کاربران قرار می گیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1643

به "تراشه تنسور G4 گوگل را احتمالاً سامسونگ فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه تنسور G4 گوگل را احتمالاً سامسونگ فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید