رنگ های تازه زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در رویداد گلکسی آنپکد 2 رونمایی می شوند

به گزارش تور انگلیس، اینطور که به نظر می رسد، رویداد گلکسی آنپکد 2 قرار نیست آنطور که انتظار داشتیم باشد و در آن فقط از همان گوشی های تاشوی تازه موجود در بازار (زد فولد 3 و زد فلیپ 3) اما با رنگ های تازه رونمایی خواهد شد.

رنگ های تازه زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در رویداد گلکسی آنپکد 2 رونمایی می شوند

وقتی سامسونگ سما بیان کرد می خواهد رویدادی را تحت عنوان گلکسی آنپکد 2 در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) برگزار کند، بسیاری از کاربران با خیال اینکه در رویداد آنپکد حتما باید از یک محصول سخت افزاری رونمایی گردد، تصور کردند رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن را قرار است در این رویداد ببینیم. اما به نظر می رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.

گلکسی S21 فن ادیشن یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال 2021 سامسونگ به شمار میرود چرا که شنیدیم مانند نسل گذشته، قیمت بسیار مناسب و عملکرد سخت افزاری بسیار خوبی دارد. البته این گوشی چندمین بار است که با تاخیر در رونمایی روبرو می گردد و در نهایت هم به نظر می رسد سال جاری اصلا معرفی نخواهد شد (سال میلادی).

اما با اعلام خبر برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2، تقریبا همه کاربران فکر کردند که قطعا گلکسی S21 فن ادیشن در این رویداد رونمایی می گردد چون یک سری از خبرگزاری ها همچنان روی این موضوع که گوشی مورد انتظار سامسونگ سال جاری رونمایی می گردد اتفاق نظر داشتند. ولی سامسونگ در دعوت نامه کوتاهی که برای این رویداد در نظر گرفت و همینطور در یک ویدیوی کوتاه، به رنگ ها اشاره داشت تا اندکی از انتظارات خود بکاهیم. البته همچنان انتظار داشتیم گلکسی نو رونمایی گردد اما کمی بعد از ارسال دعوت نامه، از منابع داخلی موثق گرفته تا افشاگران، به طور کلی امکان رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن را نامحتمل دانستند. در نتیجه باید انتظار داشته باشیم این رویداد پیرامون رنگ محصولات کنونی باشد تا یک محصول کاملا نو.

اما ویدیویی که سامسونگ به عنوان تیزر در رابطه با رویداد خود منتشر کرد فوق العاده خلاقانه است. به این صورت که سه موجود شبیه به بیگانه در حالی که کلاه قرمز رنگی را با برند گلکسی بر سر دارند، با یک سری ابزار آلات رنگی مشغول کار هستند و رنگ پیراهن شان هم دائما تغییر می نماید. شما می توانید ویدیوی مربوطه را در زیر دیدن کنید.

طبیعتا این چیزی نیست که باید انتظار داشته باشیم در رویداد پیش رو معرفی گردد. اما اینطور که به نظر می رسد، ظاهرا قرار است علاقه مندان به گوشی هایی نظیر گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3، حق انتخاب بیشتری هنگام خرید داشته باشند چون شرکت کره ای می خواهد این دو را با رنگ های بسیار بیشتری رونمایی کند. حال این رنگ ها دقیقا چه هستند هنوز معین نیست و باید منتظر ماند و دید چهار روز دیگر چه اتفاقی رخ می دهد. البته باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که چون این دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره می برند و الان هم تمامی شرکت ها با مشکل تراشه روبرو شده اند، شاید کمی سخت باشد که در مدت زمان کوتاهی بتوانیم به این گوشی ها با رنگ بندی نو دسترسی پیدا کنیم.

شاید در دوره ای که شرکت هایی نظیر گوگل و اپل قرار است از محصولات نو خود نظیر پیکسل 6 و 6 پرو و مک بوک رونمایی نمایند، بهتر بود سامسونگ هم از یک گوشی نو رونمایی می کرد اما این اتفاق ظاهرا رخ نخواهد داد و باید منتظر بمانیم ببینیم آیا تا سرانجام سال هم شرایط به همین شکل باقی خواهند ماند یا خیر.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1198

به "رنگ های تازه زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در رویداد گلکسی آنپکد 2 رونمایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ های تازه زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در رویداد گلکسی آنپکد 2 رونمایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید