تصویر حسرت برانگیز برای پرسپولیسی ها ، رقابت مجذوب کننده این دو ستاره ...

به گزارش تور انگلیس، اگر شهریار مغانلو با وجود صحبت هایی که پیرامون آینده او وجود دارد، در سپاهان به کارش ادامه بدهد، شاهد یک رقابت مجذوب کننده درون تیمی خواهیم بود.

تصویر حسرت برانگیز برای پرسپولیسی ها ، رقابت مجذوب کننده این دو ستاره ...

به گزارش خبرنگاران، مورایس برای تقویت سپاهان و حضور در لیگ برتر دوره بیست و سوم بیش از هر چیزی به بخش تهاجمی تیمش توجه کرد و با جذب چندین ستاره سال های اخیر فوتبال ایران تمام نگاه ها را متوجه اردوی سپاهان کرد.

اما سر و صدای خریدهای سپاهان زمانی بیشتر مورد توجه نهاده شد که عیسی آل کثیر هم پس از بن بست در مذاکرات تمدید قرارداد با مدیران باشگاه پرسپولیس، در انتقالی کاملا غیرمنتظره و شوکه نماینده به سپاهان پیوست، تا در کنار شهریار مغانلو، کاوه رضایی و رضا شکاری 4 مهاجم هدف تیم لقب بگیرند.

اگر این فرضیه را در نظر بگیریم که مورایس میخواهد کاوه رضایی و رضا شکاری را در پست وینگر چپ و راست یا هافبک تهاجمی در آرایش 3-3-4 مورد استفاده قرار بدهد، گریزی از رقابت فشرده عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو برای پر کردن جای تک مهاجم تیم وجود ندارد؛ البته مگر اینکه مورایس بخواهد سیستم سپاهان را با دو مهاجم آرایش بدهد، که این فرضیه چندان محتمل به نظر نمی رسد.

با این وصف باید در فصل پیش رو شاهد یک رقابت حساس و فشرده و بسیار پیچیده میان عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو باشیم که هر دو مهارت هایشان وقتی در حد بالفعل بروز می نماید که در پست تخصصی مهاجم شماره 9 بازی نمایند و بدین ترتیب در صورت ادامه حضور این دو مهاجم در اردوی سپاهان، رقابتی مجذوب کننده میان این دو مهاجم شکل خواهد گرفت، که باید در انتظار خروجی آن باشیم.

این روزها عیسی آل کثیر به عنوان یک مهاجم زهردار که در محوطه جریمه به حریفان رحم نمی نماید، در کنار شهریار مغانلو که نهاده شدن برابر او از سخت ترین رویارویی هایی هر مدافعی طی فصل خواهد بود، در حال کوشش و رقابت هستند تا خودشان را به تفکرات سرمربی سرشناس پرتغالی که کار کردن با ستاره های سرشناس جهانی نظیر رونالدو، بنزما، اتوئو، هازارد و ... را در کارنامه دارد، تحمیل نمایند و هیچ یک از این دو مهاجم قصد ندارد در این نبرد بازنده باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1621

به "تصویر حسرت برانگیز برای پرسپولیسی ها ، رقابت مجذوب کننده این دو ستاره ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر حسرت برانگیز برای پرسپولیسی ها ، رقابت مجذوب کننده این دو ستاره ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید