فوری: استقلال به آسیا برمی شود!

به گزارش تور انگلیس، بحث حضور استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مهم ترین دغدغه طرفداران این تیم در ماه های گذشته بود که عنوان شد بخاطر پرداخت نکردن مطالبات افرادی که حکم قطعی گرفته اند، به ویژه آندره آ استراماچونی که تا دهم فروردین ماه بدهی او پرداخت نشده بود، نمی تواند مجوز حرفه ای بگیرد و به آسیا برود، ولی حالا یک خبر امیدوار کننده به این تیم رسید.

فوری: استقلال به آسیا برمی شود!

باشگاه استقلال طی هفته های گذشته تمام مطالبات طلبکاران خود که حکم قطعی داشتند را پرداخت کرد تا مسئله ای برای دریافت مجوز حرفه ای نداشته باشد و حالا مدیر صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایران خبر از شانس بالای آبی ها برای دریافت مجوز و بازگشت به لیگ قهرمانان داد و خاطرنشان کرد تا فردا برای ارسال مدارک وقت هست.

مصطفی زارعی، مدیر مجوز باشگاهی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا طی چند نامه از فدراسیون فوتبال ایران خواسته بود که نحوه انتخاب کنندگان را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده معرفی کند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال در مرحله اول در اواخر فروردین ماه نحوه انتخاب کنندگان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع داده است که کنندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان سال آینده تلفیقی از قهرمان سال گذشته لیگ برتر (استقلال)، قهرمان جام حذفی سال گذشته (نساجی مازندران، قهرمان جام حذفی امسال و قهرمان لیگ امسال (پرسپولیس) است و همان زمان خاطرنشان کرد که مسابقات لیگ های ایران در اواسط خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

مدیر مجوز باشگاهی توضیح داد: نامه دومی که به فدراسیون در رابطه با کنندگان ایران در لیگ قهرمانان برای سال آینده ارسال نموده نامه ای است که فدراسیون می بایست باشگاه هایی که پیروز به اخذ مجوز باشگاهی شدند را معرفی می کرد که این نامه بر اساس تصمیمات هیئت بدوی و استیناف مجوز در دهم خرداد ماه بعد از تعیین شدن نتیجه بازی فینال جام حذفی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

وی گفت: بر اساس روال سالیان گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا می بایست نسبت به آنالیز تصمیمات هیئت بدوی و استیناف صدور مجوز اقدام می کرد و فهرست نهایی باشگاه هایی که مجوز دریافت می کردند را اعلام می نمود و فدراسیون فوتبال هم بر اساس این فهرست نهایی اعلام شده از طرف AFC باشگاه ها را برای ثبت نام در لیگ قهرمانان معرفی می کرد.

مدیر صدر مجوز حرفه ای تاکید نمود: روز گذشته این موضوع استعلام شد و کارشناسان این کنفدراسیون خاطرنشان کردند با توجه به تغییر در زمان بندی اجرای لیگ قهرمانان از زمستان- پاییز به تابستان- بهار که امسال رخ داده، این فهرست اواسط تیرماه اعلام خواهد شد و باشگاه ها فعلاً می توانند بر اساس نتایج مجوز باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان ثبت نام کنند و اگر احتیاج باشد تغییرات بعدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد نمود.

زارعی در سرانجام گفت: بر همین اساس مدارک کلیه باشگاه های ایرانی ظرف امروز و فردا به وسیله سازمان لیگ و روابط بین الملل فدراسیون ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است، باشگاه هایی مثل سپاهان، نساجی و ... که پیش از این مجوز حرفه ای خود را دریافت کردند، مسئله ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند، ولی استقلال و حتی پرسپولیس تا فردا وقت دارند تمام ایرادات در دریافت مجوز حرفه ای را رفع و آن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند تا به لیگ قهرمانان برسند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1607

به "فوری: استقلال به آسیا برمی شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوری: استقلال به آسیا برمی شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید