تعلیق شرکت متخلفی که مسافران ایرانی را در فرودگاه مسکو سرگردان کرد

به گزارش تور انگلیس، کمیسیون فنی (نظارت/ بدوی) نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به تعلیق یک ماهه شرکت متخلفی که موجب سرگردانی مسافران ایرانی در سفر به روسیه شد، رای داد.

تعلیق شرکت متخلفی که مسافران ایرانی را در فرودگاه مسکو سرگردان کرد

میراث آریا: پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران با اعلام این خبر گفت: کمیسیون نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به استناد ماده 30 آیین نامه نظارت بر تاسی و نظارت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به یک ماه تعلیق این شرکت متخلف رای داد.

او با اشاره به ماده 19 آیین نامه اضافه نمود: این شرکت موظف است در زمان تعلیق از قبول تعهدات نو خودداری و طبق دستورالعمل های این اداره کل به تعهدات قبلی خود عمل کند.

جانفشان توضیح داد: با توجه به آنالیز تمامی مدارک و اسناد برگزاری تور به کشور روسیه به وسیله شرکت مذکور و شنیدن صحبت بعضی مسافران تور برگشت داده شده از کشور روسیه، بعلاوه صحبت های رئیس هیئت مدیره شرکت، کمسیون به چهار علت تصمیم به این رای گرفت.

عدم تطبیق هدف با روش استفاده شده فروش تور سیاحتی با استفاده از هدف بازدید مسابقات، عدم همراهی راهنمای آشنا به زبان محلی برای تورهای مقاصد خارجی از مبدا سفر با تور و عدم برگزاری جلسه توجیهی برای مسافران قبل از سفر و عدم ارائه مدارک کافی به مسافران در راستای توجیه مرزبانی کشور روسیه برای برگشت مسافران به کشور ایران دلایل مورد اشاره جانفشان بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بعلاوه متذکر شد: در صورت اعتراض به حکم تعلیق صادره، شرکت موظف است ظرف مدت 20 روز درخواست تنونظر خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه این اداره کل تحویل دهد در غیر اینصورت رای صادره قطعی و قابل اجرا خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1089

به "تعلیق شرکت متخلفی که مسافران ایرانی را در فرودگاه مسکو سرگردان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق شرکت متخلفی که مسافران ایرانی را در فرودگاه مسکو سرگردان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید