تیراندازی در تگزاس با دو کشته و دو زخمی

به گزارش تور انگلیس، در ادامه تیراندازی های مرگبار در آمریکا، در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

تیراندازی در تگزاس با دو کشته و دو زخمی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه تیراندازی های اخیر در آمریکا که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته، در تیراندازی در شهر سن آنتونیو ایالت تگزاس دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند که یکی از آن ها مامور پلیس است.

به گزارش وبگاه خبری هیل، ویلیام مک مانوس رئیس پلیس سن آنتونیو در یک کنفرانس خبری گفت که مامور زخمی شده در بیمارستان بستری است.

وی گفت همه اطلاعاتی که او دارد اولیه است و اضافه کرد مامور پلیس یک ماشین را که سه سرنشین داشت نگه می دارد و راننده بعد از آن اسلحه ای را درمی آورد و به دست این مامور شلیک می نماید.

پلیس بیان کرد این مامور پلیس در واکنش، به افراد داخل خودرو شلیک می نماید که راننده و فردی که کنارش نشسته بوده، کشته می شوند و فردی که روی جایگاه عقبی نشسته بود، زخمی شده است.

هنوز تعیین نیست چرا مامور پلیس از راننده خودرو خواسته بود، توقف کند و علت شروع تیراندازی هم تعیین نیست.

روز گذشته هم منابع محلی آمریکایی از وقوع تیراندازی در یکی از ساختمان های شرکت فِد اِکس در شهر ایندیاناپلیس واقع در ایالت ایندیانا خبر دادند که چند کشته و ده ها زخمی برجای گذاشت.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می گردد که بعضی نیز جان خود را از دست می دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز آرشیو خشونت با سلاح گرم در آمریکا، تا یکم دسامبر سال 2020 بیش از 17400 مورد قتل و بیش از 36 هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان 1289 مورد در دفاع از خود، 2043 مورد تیراندازی غیرعمدی و 587 مورد تیراندازی کور بوده است.

بامداد سه شنبه نیز تیراندازی توسط یک دانش آموز در دبیرستانی در آمریکا، علاوه بر مجروح کردن یک افسر پلیس، منجر به کشته شدن خود وی نیز شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 945

به "تیراندازی در تگزاس با دو کشته و دو زخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در تگزاس با دو کشته و دو زخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید