تیپ تینیجری الناز شاکردوست در طبیعت

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران: الناز شاکردوست تصویری را از خود در حال طبیعت گردی با تیپی متفاوت و بچه گانه به اشتراک گذاشت.

تیپ تینیجری الناز شاکردوست در طبیعت

الناز شاکردوست متولد تابستان 1363 در تهران است. الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون است. الناز شاکردوست فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است. پدر الناز شاکردوست تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانه دار است. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد.

به گزارش خبرنگاران، الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره و مطرح در اینستاگرامش تصویری را از خود در طبیعت با استایل بچه گانه منتشر کرد.

ساعت لاکچری برای الناز شاکردوست جنجال ساز شد

به تازگی عکسی از الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شد که در دست او ساعت ریچارد میل دیده شد.

این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می گردد اگر این ساعت اصل باشد در مقرون به صرفه ترین حالت 2 میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را خریداری می نماید.

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و اسم می نمایند الناز شاکردوست مالیات نمی دهد.

در فیلم سفارشی بازی می نماید، و ساعت ریچارد میل و کارتیه به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط مالی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کشنند.

گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه نموده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1158

به "تیپ تینیجری الناز شاکردوست در طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ تینیجری الناز شاکردوست در طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید