جانسون برای اروپا مهلت معین کرد

به گزارش تور انگلیس، فارس نوشت: نخست وزیر انگلیس میخواهد قانونی را به تصویب برساند که تعهداتش به اتحادیه اروپا درخصوص شرایط مرزی ایرلند شمالی را لغو می نماید و همچنین برای مذاکرات پسابرگزیت ضرب الأجل مشخص کند.

جانسون برای اروپا مهلت معین کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نوشته روزنامه گاردین، این قانون گذاری بخشی از توافق میان لندن و بروکسل بر سر ایرلند شمالی را حذف خواهد نمود. این در حالی است که مناقشه بر سر شرایط مرزهای این بخش از بریتانیا یکی از موانع اصلی به ثمر رسیدن توافق برگزیت بود و مذاکرات زیادی برای تفاهم بر سر این بخش از توافق انجام شده بود.

علاوه بر این، جانسون روز یکشنبه گفت به مذاکره کنندگان بر سر توافق تجاری پسابرگزیت که دور هشتم آن این هفته در لندن برگزار می گردد، تا 15 اکتبر مهلت می دهد تا مذاکرات خود را به نتیجه برسانند و در غیر این صورت بریتانیا این مذاکرات را به طور کامل ترک خواهد نمود.

بخشی از مردم بریتانیا در سال 2016 در قالب یک همه پرسی، به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند اما حصول توافق میان دو طرف تا ابتدای امسال میلادی و بر سر کار آمدن دولت جانسون به طول انجامید.

تا کنون نمایندگان لندن و بروکسل درباره چگونگی روابط تجاری دو طرف پس از اتمام حالت گذار خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، مذاکراتی شکننده برگزار نموده اند اما هیچ نتیجه مثبتی حاصل نشده است.

پیش از این حزب کارگر انگلیس و شماری از کشورهای اروپایی درخصوص به وقوع پیوستن برگزیت بدون توافق که می تواند آسیب هایی جدی به اقتصاد بریتانیا و تبادلات تجاری با اتحادیه اروپا ایجاد کند، هشدار داده اند.

یکی از مقامات دولت انگلیس به گاردین گفت، معین این قانون گذاری و ضرب الأجل جدید از سوی جانسون، در واقع نوعی آماده سازی برای اجرای بدون توافق برگزیت خواهد بود.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 558

به "جانسون برای اروپا مهلت معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون برای اروپا مهلت معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید